  • 1. Data: 2004-11-09 12:53:21
    Temat: żyrant a kredyt
    Od: "Marcin Wnyk" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam.

    Czy fakt, że jestem czyimś żyrantem może stanowić jakieś utrudnienie w tym,
    żebym sam zaciągnął kredyt albo mogą z tego wynikać jakieś inne utrudnienia?
    Zakładając oczywiście, że nie ma żadnych problemów ze spłacaniem kredytu i
    wszystko odbywa się tak, jak powinno.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-09 13:11:05
    Temat: Re: żyrant a kredyt
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Marcin Wnyk pisze:

> [...]
    > utrudnienia? Zakładając oczywiście, że nie ma żadnych problemów ze
    > spłacaniem kredytu i wszystko odbywa się tak, jak powinno.

    No oczywiscie....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-09 13:26:57
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-09 13:53 Marcin Wnyk said the following:
    > Witam.
    >
    > Czy fakt, że jestem czyimś żyrantem może stanowić jakieś utrudnienie w tym,
    > żebym sam zaciągnął kredyt albo mogą z tego wynikać jakieś inne utrudnienia?
    Prawnie pewnie nie. Faktycznie tak. Banki rozumują: "za chwilę
    kredytobiorca przestanie spłacać kredyt, będzie musiał to robić
    _poręczyciel_ [1]" w związku z czym liczą jego zdolność, tak jakby sam
    miał kredyt

    > Zakładając oczywiście, że nie ma żadnych problemów ze spłacaniem kredytu i
    > wszystko odbywa się tak, jak powinno.
    Nie ma znaczenia.

    > Z góry dzięki za odpowiedzi.

    > Marcin

    KJ
    PS. FUT warning
    PPS. poszukaj w archiwum pbb, na którą grupę przekierowuję
    [1] żyrant to jest przy wekslu :-)