  • 41. Data: 2006-06-24 19:25:19
    Temat: Re: życie psa
    Od: "buba" <b...@m...com>

    lolka wrote:

    > Bardzo proszę:
    > ja: dostrzegam bzdurność twojego argumentu i pokazuję Ci tę
    > bzdurność
    > ty: nie dostrzegasz w/w, nie umiesz odpowiedzieć na zadane ci proste
    > pytanie, nie umiesz napisać zdania, tak, aby było wiadomo, czego
    > dotyczy ("A ja od Ciebie. To co, można cię ubić? wątpię ale
    > możesz próbować udowodnić")

    Chodziło mi o to że psa bardziej żal niż jakiejś myszy co wynika
    pośrednio z iteligencji tych zwierząt.

  • 42. Data: 2006-06-24 20:03:31
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > trujemy. co w takiej sytuacji zrobić????????

    Zadzwon do Inspekcji Weterynaryjnej, albo wręcz na policje.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 43. Data: 2006-06-25 05:44:47
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "buba" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    > Chodziło mi o to że psa bardziej żal niż jakiejś myszy co wynika
    > pośrednio z iteligencji tych zwierząt.

    Szczury, wrony i małpy są bardziej inteligentne, a prawo uparcie broni tych
    głupich kundli. Gdzie tu logika?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 44. Data: 2006-06-25 09:16:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > To prawda - odkąd się wyprowadziłem od rodziców psa nie miałem.

    widac

    > W parku nie ma raczej dzikich zwierzątek. Choć wcześniej mieszkałem
    > przy parku gdzie kaczki na wiosnę nie raz musiały opuścić gniazda
    > przepłoszone przez psy. Potem wycięli szuwary i kaczki gnieździły
    > się tylko na wysepce gdzie nic im nie przeszkadzało - wtedy ludzie
    > mogli spokojnie wyprowadzać psy - w końcu po to mają park.
    > Co innego las - las jest przede wszystkim dla dzikich zwierząt.

    tobie sie przypadkiem wilki z psami nie pomerdaly?

    > Oczywiście to przesada żeby strzelać do każdego psiaczka który
    > wybiegnie za bardzo w przód w jakimś podmiejskim lasku - mandat dla
    > właściciela wystarczy (w końcu co pies jest winny że ma
    > nieodpowiedzialnego właściciela).

    a za co mandat? (podstawa prawna)

    >Ale w dzieciństwie mieszkając 100m
    > od lasu nie raz widziałem polujące psy (właściciele wypuszczali je
    > poza obejście). I bynajmniej nie były zdziczałe. Co do nich nie mam
    > wątpliwości że to prawo powinno je objąć.

    takim rozumowniem to moglbys dojsc do wniosku ze nalezy zabijac
    wszystkich dresow pod pretekstem samoobrony poniewaz w zdarza sie ze
    takie osoby dokonuja rzobjow, morderstw itp

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 45. Data: 2006-06-25 14:46:15
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 24.06.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > ale przeciez nie jest mowa o agresywnym psie ktory samotnie biega gdzies
    > po plesie tylko padlo haslo, jak pies biega w lesie to mozna zastrzelic,
    > jest to czysty neizgodny z prawem kretyznizm.

    Student, Ty ponoć matematykę pracowicie zgłębiasz, czyż nie? Znasz może
    w związku z tym taki trudny termin, jak "kryterium"?

    Otóż, w lesie myśliwy nie ma czasu na kłótnie i dociekania, czy też pies
    jest "agresywny" - czy nie jest. I w jakim stopniu. Kryterium musi być
    proste, nie pozostawiające cienia wątpliwości dla nikogo; ani dla myśliwego,
    ani dla właściciela psa, ani w ew. sądzie, gdyby już przyszło co do czego. A
    w omawianym przypadku takim kryterium byłoby np.: "pies na smyczy - OK. Pies
    biega sobie po lesie wolno - do odstrzału".

    A jeśli ktoś o tym wie, i mimo to puszcza psa wolno - to już problem
    "psiarza", i tego jego pupila.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 46. Data: 2006-06-25 14:46:50
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 25.06.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > widac

    Przemku, a Ty kiedy ostatnio miałeś psa? :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 47. Data: 2006-06-25 14:54:00
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 23.06.2006 Idiom <i...@w...pl> napisał/a:

    > I cała masę bakterii we własnym organiźmie (łykając antybiotyki)...
    > A co za różnica - pies, mysz czy bakteria...

    Zasadnicza: bakterie to przecież rośliny...
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 48. Data: 2006-06-25 15:08:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

> [...]
    > biega sobie po lesie wolno - do odstrzału".
    >
    > A jeśli ktoś o tym wie, i mimo to puszcza psa wolno - to już problem

    o dkiedy to mysliwi w lesie poluja na psy?
    dobrze sie czujesZ?

  • 49. Data: 2006-06-25 15:10:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > Przemku, a Ty kiedy ostatnio miałeś psa? :]

    cale zycie mam kontakt z psami, I KAZDEGO nawet najbardziej agresywnego
    tak przekabacilem ze na moj widok merdal ogonkiem.

    P.

  • 50. Data: 2006-06-25 15:15:49
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > o dkiedy to mysliwi w lesie poluja na psy?

    Nie słyszałeś o tym, że myśliwi mieli (czy może nadal mają - nie jestem
    pewien) nie to, że prawo - ale _obowiązek_ odstrzału wałęsających się psów
    czy kotów?

    Oby spełniali go w jak najszerszym zakresie.

    > dobrze sie czujesZ?

    Dziękuję za troskę. Całkiem dobrze. :)
    --
    pozdrowienia