  • 61. Data: 2006-07-10 11:17:26
    Temat: Re: życie psa
    Od: g...@p...onet.pl

    > Po drugie psa też można zabić. Wystarczy że będzie biegał po lesie
    > lub bedzie agresywny.

    Nie musi biegać po lesie. Psa można zabić wg własnego widzimisię, pod
    warunkiem że humanitarnie np u veta.

  • 62. Data: 2006-07-10 11:29:11
    Od: g...@p...onet.pl

    > Przemku R. Niech za pewnik posluza Ci zasady, ktorych przestrzegaja
    > mysliwi - hodowcy psow mysliwskich. Nie puszczaja psow wolno po lesie, tylko
    > albo na otoku, albo dopiero wtedy, gdy pies jest w 100% posluszny. Wlasnie
    > dlatego, zeby "pieseczek" nie zagryzl czegos przypadkiem w krzakach. Po
    > prostu jest to niedozwolone i kropka. A jak chcesz sie upierac przy swoim -
    > to polecam rakiete w jedna strone na ksiezyc. A jak Cie nie stac - to
    > przynajmniej "na drzewo" ;-)

    Czyli idę z psem na spacer do lasu puszczam go lusem i goni simie w jakiejś
    tam odległości. Nagle słyszę bum i pies leży martwy.
    Gwarantuję ci, że to byłby ostatni twój wystrzał. Użycie broni nie upewniwszy
    się czy nie znajdują się w pobliżu ludzie - to po pierwsze. Tytaj wchodzi już
    KK, poza tym sprawa cywilna

  • 63. Data: 2006-07-10 11:59:05
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 10 Jul 2006 13:29:11 +0200, g...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > się czy nie znajdują się w pobliżu ludzie - to po pierwsze. Tytaj wchodzi już

    Który artykuł KK? Sprawo cywilna o co?

    Pozdrawiam
    Henry

  • 64. Data: 2006-07-10 21:34:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Gwarantuję ci, że to byłby ostatni twój wystrzał. Użycie broni nie upewniwszy
    > się czy nie znajdują się w pobliżu ludzie - to po pierwsze.

    Ale sam napisałeś - goni cię jakiś pies. Jaki normalny człowiek chadza z
    psem luzem po lesie? Czyli to jakiś niebezpieczny, zdziczały pies -
    goniący człowieka...

  • 65. Data: 2006-08-16 09:25:18
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Kaśka" <1...@i...pl> napisał

    > mieszkam w małej miejscowości, w domku dwu rodzinnym i mam wspólne
    > podwórko
    > z sąsiadami. oni mają psa, któremu nie dają jeść , nie zmieniają wody i
    > jest on już
    > bardzo słaby. gdy my poszliśmy dać mu jeść sąsiedzi oskarżyli nas o to że
    > go
    > trujemy. co w takiej sytuacji zrobić????????

    Jak to co robic?! ZADZWONIC NA POLICJE! Natychmiast!

    Neko