  • 1. Data: 2006-06-23 05:14:02
    Temat: sprzedaż mieszkania darowanego
    Od: Magda Sitarz<m...@g...pl>

    Witam!
    mam pytanie czy mogę pozbyć się niedogodnej (jak się okazało) darowizny
    mieszkania przed upływem 5 lat. Dostałam od ojca 2 lata temu. Zrobiłam remont,
    oddłużyłam wcześniej w spółdzielni, potem wykupiłam za własne środki, ale
    jeszcze zostało inne rodzeństwo, które cały czas się wtąca i wymusza, bo twierdzi,
    że to nie moja własność tylko ojca(przepisał jak był już wdowcem). Czy jeżeli będę
    mogła sprzedać to on może złożyć wniosek do sądu o odwołanie tej darowizny? A
    co wówczas z brakiem tego mieszkania i co z pieniążkami ze sprzedaży? Chciałam
    dobrze...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-06-23 11:43:05
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania darowanego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Magda Sitarz wrote:
> [...]
    > oddłużyłam wcześniej w spółdzielni, potem wykupiłam za własne środki, ale

    "Wykupiłaś"? Jak to "wykupiłaś"?

    To w końcu ojciec podarował Ci mieszkanie, czy też było to mieszkanie
    lokatorskie i przekazał Ci wkład lokatorski oraz zostałaś w jego miejsce
    członkiem spółdzielni?

  • 3. Data: 2006-06-23 12:12:32
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Magda Sitarz wrote:
> [...]
    > co wówczas z brakiem tego mieszkania i co z pieniążkami ze sprzedaży? Chciałam

    Napisz dokładnie co darował ci ojciec, bo na pewno nie mieszkanie, skoro
    go potem wykupiłaś od spółdzielni.