  • 41. Data: 2008-06-25 09:33:41
    Temat: Re: zwrot towaru niezgodnego z umowa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kuba (aka cita) napisał(a):

    > Zrobilem to świadomie - reklamacja bardziej mi sie spodobała.
    > Towar kupilem 16.06.2008, otrzymałem 18.06.2008. Nie wiem do konca która
    > data jest wiążąca dla tych 10 dni, ale dziś jest 25.06 wiec wolałem nie
    > ryzykować, jesli PP mialaby zawieść.

    Jeżeli Sprzedawca nie poinformował Ciebie o tym, że masz prawo do zwrotu
    w ciągu 10 dni to ilość dni ulega zwiększeniu bodajże do 3 miesięcy.

    > Napisalem więc reklamacje, bo skutek dla mnie będzie podobny (a same
    > koszty koszty przesyłki są dla mnie nieistotne. Kiedy proponowałem im
    > polubowne załatwienie sprawy sam deklarowałem,z e pokryje koszty
    > przesyłki. Skoro sie na to nie zgodzili, a ustawa wyraźnie mówi, ze
    > mają pokryć koszty przesyłki - to niech sie bujają. Całe szcęscie, ze
    > to nie jest 100tys.... wiec mam to gdzies. Zobaczymy co powiedzą.

    Mogą nie uznać reklamacji, muszą tylko w ciągu 14 dni Cię o tym
    poinformować i wtedy będziesz musiał się z nimi sądzić. No ale w sumie
    to ciekawy jestem czy dojdzie do rozpatrzenia tej sprawy przez Sąd, i
    jeśli tak co Sąd zasądzi - nie zapomnij nas o tym poinformować :)

    j.

  • 42. Data: 2008-06-25 09:39:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 24 Jun 2008 20:02:12 +0200, gasper napisał(a):

    > on odsyłą towar a sprzedawca mówi kurierowi, że tej paczki nie odbiera !!!
    > i oprócz kosztów wysyłki do sprzedawcy kupujący musi zapłacić za przesyłke
    > zwrotną

    A dlaczego on miałby tę przesyłkę zwrotną odbierac?

  • 43. Data: 2008-06-25 09:45:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jureq napisał(a):

    > A dlaczego on miałby tę przesyłkę zwrotną odbierac?

    Odbierać nie musi ale jako, że jest zlecającym usługę to spedytor będzie
    od niego rościł opłatę za jej wykonanie.

    j.

  • 44. Data: 2008-06-25 10:08:08
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    poinformować i wtedy będziesz musiał się z nimi sądzić. No ale w sumie
    > to ciekawy jestem czy dojdzie do rozpatrzenia tej sprawy przez Sąd, i
    > jeśli tak co Sąd zasądzi - nie zapomnij nas o tym poinformować :)

    śledź grupe za 8 lat ;))))