  • 1. Data: 2006-07-11 15:52:42
    Temat: zwrot produktu
    Od: p...@g...com

    Witam!

    Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
    Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
    (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
    ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
    od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście
    posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2006-07-11 16:05:43
    Temat: Re: zwrot produktu
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    p...@g...com wrote:
> [...]
    > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
    > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście

    Nie może.
    Chyba, że powodem obniżenia ceny były robiące się smugi po praniu i
    zostałeś o tym poinformowany w momencie zakupu.
    Od umowy możesz odstąpić żądając zwrotu pieniędzy lub wymienić spodnie
    na nowe.
    Nie możesz żądać zwrotu pieniędzy jesli sprzedawca zaoferuje ci
    natychmiastową wymianę towaru (znowu, chyba, że to jest kolejna wymiana
    z tego samego powodu).
    7 dni nie ma tu żadnego znaczenia.
    Powodzenia w użeraniu się ze sprzedawcą.

  • 3. Data: 2006-07-12 11:49:25
    Temat: Re:lekko OT zwrot produktu
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    A jestes pewien ze zgodnie ? Wyglada, ze nie byly prane na lewej stronie i
    to moglo byc przyczyna ...ale taka informacja powinna byc na metce.

    K.

  • 4. Data: 2006-07-12 11:52:24
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

> [...]
    > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
    > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście

    A z jakiego powodu spodnie byly przecenione? Posiadaly jakas wade?
    Jesli nic takiego nie mialo miejsca i spodnie nie byly przecenione ze
    wzgledu na to co opisujesz to smialo mozesz je reklamowac, a fakt ze
    byly przecenione nie ma tu nic do rzeczy.

    Jacek

  • 5. Data: 2006-07-12 14:36:08
    Temat: Re: Re:lekko OT zwrot produktu
    Od: p...@g...com

    Krzysztof napisał(a):

    > A jestes pewien ze zgodnie ? Wyglada, ze nie byly prane na lewej stronie i
    > to moglo byc przyczyna ...ale taka informacja powinna byc na metce.
    >
    > K.

    A po czym wnioskujesz, że nie były prane na lewej stronie (chętnie
    się dowiem)? Sęk w tym, że i były prane na lewej stronie i w
    odpowiedniej temperaturze.

    p.

  • 6. Data: 2006-07-12 14:37:29
    Od: p...@g...com

    castrol napisał(a):

> [...]
    > wzgledu na to co opisujesz to smialo mozesz je reklamowac, a fakt ze
    > byly przecenione nie ma tu nic do rzeczy.

    Powodem przeceny była regularna przecena, czyli tzw. wyprzedaż
    produktów "pełnowartościowych".

    p.

  • 7. Data: 2006-07-14 19:35:07
    Od: lepti <l...@g...pl>

    > Powodem przeceny była regularna przecena, czyli tzw. wyprzedaż
    > produktów "pełnowartościowych".
    >
    > p.

    jezeli to byla wyprzedaz a nie przecena z powodu jakiejs konkretnej wady
    to sprzedawca moze cie smialo olac nawej jak go postraszysz PIHem

    a moze zle wyplukane spodnie po praniu byly, mnie sie to pare razy zdarzylo

    pozdro