    From: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot produktu
    Date: Tue, 11 Jul 2006 11:05:43 -0500

    p...@g...com wrote:
    > Witam!
    >
    > Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże.
    > Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu
    > (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej
    > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić
    > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście
    > posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni.

    Nie może.
    Chyba, że powodem obniżenia ceny były robiące się smugi po praniu i
    zostałeś o tym poinformowany w momencie zakupu.
    Od umowy możesz odstąpić żądając zwrotu pieniędzy lub wymienić spodnie
    na nowe.
    Nie możesz żądać zwrotu pieniędzy jesli sprzedawca zaoferuje ci
    natychmiastową wymianę towaru (znowu, chyba, że to jest kolejna wymiana
    z tego samego powodu).
    7 dni nie ma tu żadnego znaczenia.
    Powodzenia w użeraniu się ze sprzedawcą.