  • 1. Data: 2006-05-11 11:10:55
    Temat: Rzecznik patentowy poszukiwany
    Od: "Robot" <R...@h...com>

    Witam,

    Poszukuję niedrogiego rzecznika patentowego na terenie Warszawy,
    który pomógłby w opracowaniu zgłoszenia, do Urzędu Patentowego,
    wynalazku z zakresu elektroniki/informatyki.
    Z góry dziękuję za polecenie jakiegoś rzecznika / kancelarii, z którym
    mieliście styczność, i który okazał się solidny (i niedrogi).

    Pozdrawiam,
    Robot

  • 2. Data: 2006-05-11 14:33:09
    Temat: Re: Rzecznik patentowy poszukiwany
    Od: "Marek" <k...@o...pl>

    www.porady-prawne.waw.pl

  • 3. Data: 2006-05-11 14:44:26
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Marek <k...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > www.porady-prawne.waw.pl
    mają tam rzecznika?
    Wątpię.
    A jak nie mają, to nie mieszaj, bo sporządzenie opisu patentowego, a
    zwłaszcza dobre sformułowanie zastrzeżeń, to nie jest porada prawna

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2006-05-11 15:45:35
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Robot <R...@h...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > Z góry dziękuję za polecenie jakiegoś rzecznika / kancelarii, z którym
    > mieliście styczność, i który okazał się solidny (i niedrogi).

    Jeśli uznasz, że nie jest najistotniejszę, zeby był z Warszawy, to odezwij
    się na prv