  • 81. Data: 2008-10-09 23:01:03
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Pyra wrote:
    > Zmiana systemu operacyjnego to nie jest czynność dla zwykłego użytkownika.

    No wlasnie od kiedy zmiana systemu operacyjnego stała sie czynnoscia dla
    zwykłego uzytkownika od wtedy internet zszedl na psy.

  • 82. Data: 2008-10-09 23:21:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-09 20:15 witek napisał/a:

    > i dalej uwazasz, ze tak wolno?

    Telefon bezprzewodowy to oczywiście Tlenofon. Zadzwoniłam sobie do
    Francji, dlugo rozmawoalam i w bilingu wisi, że 1,80. Czyli dużo raniej
    za granicę niz z W-wy do W-wy. Zobacz sobie cennik na p2.pl

    > a kto ci to zainstalowal?

    Jakto kto? Bawię sie tymi komputerkami już od 15 lat, byłam księgową,
    robili mi programy w/g mojego pomysłu, moich potrzeb, żeby mi pasowało,
    mawet do umów program mi zrobili informatycy w pracy. Ale juz sama
    wszystko instalowałam i testowałam i pracowałam na tym.
    No to dobranoc, idę spać, bo muszę rano wstać.

    --
    animka

  • 83. Data: 2008-10-09 23:26:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-09 20:16 witek napisał/a:

    > chyba po to, zeby bylo o czym na grupie prawniczej pisac

    Chodziło o to, ze laptop z Linuxem duuużo mniej kosztuje. Wiele ludzi
    się skarżyło, że nie mogą na tym linuksie zainstalować XP.
    Mnie to w zasadzie nie interesuje, ale jakbym nie mogła zainstalować XP
    czy Visty to najpierw sformatowałabym dysk. Tylko to trzeba mieć przed
    oczami, bo w ciemno to się nic nie zrobi.

    --
    animka

  • 84. Data: 2008-10-10 09:42:38
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 10 Oct 2008 01:26:19 +0200, Animka napisał(a):

    > Chodziło o to, ze laptop z Linuxem duuużo mniej kosztuje. Wiele ludzi
    > się skarżyło, że nie mogą na tym linuksie zainstalować XP.

    Mniej kosztuje, bo cena nie obejmuje wartości Windowsa. Twój Windows z
    tamtego laptopa nie może być instalowany na nowym urządzeniu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 85. Data: 2008-10-10 13:57:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Jakto kto? Bawię sie tymi komputerkami już od 15 lat,

    uzywasz jak łopatki w piasku?
    bo twoja wiedza prezentowana na grupie nie wskazuje abys potrafila
    znalezc inne zastosowanie.

  • 86. Data: 2008-10-10 13:58:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Chodziło o to, ze laptop z Linuxem duuużo mniej kosztuje.

    taaak, zwykle o cenę windowsa

    > Mnie to w zasadzie nie interesuje, ale jakbym nie mogła zainstalować XP
    > czy Visty to najpierw sformatowałabym dysk.

    PO CO???!!!

  • 87. Data: 2008-10-11 06:54:14
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > pisz o tym o czym sama wiesz i wiesz ze wiesz, bo inaczej sama widzisz
    > jakie ci bzdury wychodza.

    Ten troll ma to w standardzie. Pisze na tematy, o których nie ma pojęcia
    (chociaż nie wiem czy istnieje temat, o którym ma jakiekolwiek pojęcie). Po
    co wyciągacie ze śmietnika?
    Ja już przestałem odpowiadać.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 88. Data: 2008-10-11 07:23:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Czabu wrote:

    > Ten troll ma to w standardzie. Pisze na tematy, o których nie ma pojęcia
    > (chociaż nie wiem czy istnieje temat, o którym ma jakiekolwiek pojęcie).

    zaglądałeś na pl.rec.kuchnia?

  • 89. Data: 2008-10-11 08:07:43
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > zaglądałeś na pl.rec.kuchnia?

    Zaglądam. Najczęściej po to, żeby nakarmić KF... Sugerujesz, że Animka umie
    gotować? ;-)

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 90. Data: 2008-10-11 09:38:24
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 9 Paź, 22:08, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > AFAIR od któregoś servicepacka XP też da radę z dyskiem SATA.

    SP2 wprowadzal taka 'onnowacje' ;p