  • 91. Data: 2008-10-11 20:11:39
    Temat: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > SP2 wprowadzal taka 'onnowacje' ;p

    Swoją drogą support dla XP SP1 i XP bez SP już wygasł.
    Ciekawe dlaczego dystrybutorzy w ogóle sprzedają wersje bez SP.

    Ja kojarzę ostatnie XP które kupowałem, że bez problemu łyknęło dysk
    SATA i miało już SP2.

  • 92. Data: 2008-10-11 22:14:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Dla ZU rozwiązaniem obecnie polecanym jest Vista - zawiera sterowniki
    > dla większości obecnie sprzedawanych komputerów.

    Może polecanym przez M$.

    [ciach]

    > Taki użytkownik nawet jeśli by dał radę uruchomić instalator to
    > wymięknie albo przy podziale na partycje (nie mówiąc o skasowaniu sobie
    > wszystkich danych, co go zapewne równie wielce zdziwi) albo konfiguracji
    > sieci

    Co prawda, to prawda.

  • 93. Data: 2008-10-12 15:30:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Może polecanym przez M$.

    Polecanym w sensie zapewnienia wsparcia.
    Vista będzie działać ze współczesnym sprzętem, a XP, 98 czy 3.1 już nie
    tak prosto.

    Ale jak tam na dole doszliśmy do jakiś ustaleń - wygląda na to że nadal
    wspierany jest XP SP2 i po prostu takiego trzeba szukać żeby nie było
    problemów z instalacją.

  • 94. Data: 2008-10-12 20:26:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Polecanym w sensie zapewnienia wsparcia.
    > Vista będzie działać ze współczesnym sprzętem, a XP, 98 czy 3.1 już nie
    > tak prosto.

    Nie na produktach M$ kończy się świat.