  • 1. Data: 2008-10-07 17:17:09
    Temat: sprzedaz mieszkania - po kolei
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam, znajoma chce sprzedać mieszkanie i nie wie jak to po kolei
    pozałatwiać, w końcu nie robi się tego na co dzień:-).

    Prosze i jakieś informacje bo w sieci nie umie znaleźć nic konkretnego.

    Mieszkanie własnościowe bez ksiąg wieczystych a kupujący będzie na nie brał
    kredyt.

    Dziekuje za informacje

    --
    ---
    adam

  • 2. Data: 2008-10-07 17:40:23
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania - po kolei
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    uciu wrote:
> [...]
    >
    > Prosze i jakieś informacje bo w sieci nie umie znaleźć nic konkretnego.
    >
    > Mieszkanie własnościowe bez ksiąg wieczystych a kupujący będzie na nie

    1. umawia sie z notariuszem na konkretny termin (notariusz powie co
    trzeba przyniesc)
    2. umawia sie z ochroniarzami na eskorte do banku
    3. przychodzi do notariusza na umowiona pore
    4. notariusz odczytuje akt, skladaja podpisy, ona bierze gotowke
    5. notariusz sie podpisuje pod aktem i wydaje odpisy
    6. jedzie do banku i wplaca kase.

  • 3. Data: 2008-10-07 17:42:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał

    > Prosze i jakieś informacje bo w sieci nie umie znaleźć nic
    > konkretnego.

    No to lipa, bo tu też jest sieć.

    > Mieszkanie własnościowe bez ksiąg wieczystych a kupujący będzie
    > na nie brał kredyt.

    No to sprawa jest ułatwiona, bo prawie wszystkiego dowie się w banku.
    O resztę dopyta się u notariusza.

  • 4. Data: 2008-10-07 19:26:12
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

> [...]
    > 3. przychodzi do notariusza na umowiona pore
    > 4. notariusz odczytuje akt, skladaja podpisy, ona bierze gotowke

    proponuje jednak przelew

  • 5. Data: 2008-10-07 20:46:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lookasz wrote:

    > proponuje jednak przelew

    he he he
    przed czy po?
    Bo jak przed, to jako sprzedawca ide do domu jak tylko zobacze kase na
    koncie.
    a jak po, to jako kupujący biore akt i pa pa. po pieniadze zglos sie do
    kogo chcesz byle nie do mnie.

  • 6. Data: 2008-10-08 05:15:53
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

    > he he he
    > przed czy po?

    zazwyczaj zaliczka jest przed a reszta po. mam informacje na temat sprzedazy
    8 mieszkań i nigdy nie odbywało się to gotówkowo.
    również nie spotkałem się aby biuro pośrednictwa nieruchomości proponowało
    zakup gotówkowy

    > Bo jak przed, to jako sprzedawca ide do domu jak tylko zobacze kase na
    > koncie.

    i????
    jak bedzie gotówka to tez możesz wyrwać i uciec

    pozdr

  • 7. Data: 2008-10-08 14:01:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Lookasz wrote:

> [...]
    > sprzedazy 8 mieszkań i nigdy nie odbywało się to gotówkowo.
    > również nie spotkałem się aby biuro pośrednictwa nieruchomości

    bo nie wszyscy są oszustami, dlatego to działa.
    ja tam wolę nie sprawdzać, że trafiłem na oszusta.

    > i????
    > jak bedzie gotówka to tez możesz wyrwać i uciec

    1. sporządza się i podpisuje akt
    2. rozlicza się finansowo
    3. notariusz podpisuje akt ze swej strony już po rozliczeniu finansowym.

    wiec nie ma gdzie wyrywać, jesli cos bedzie nie tak ze strony
    sprzedajacego, to akt juz przez niego jest podpisany, wiec moze spadac

    jeśli coś nie tak jest ze strony kupujacego np. po złożeniu podpisów
    kupujący dał nogę bez przekazania kasy, to notariusz nie złoży swojego
    podpisu. Takie escrow w wykonaniu (dobrego) notariusza.