  • 1. Data: 2006-06-05 16:48:49
    Temat: zostalem oszukany co robic? prosze o porade
    Od: "Tomasz Sliwa" <s...@i...pl>

    Witam
    Zostalem oszukany. Kupilem od firmy auto opel astra kombi jako bezwypadkowy
    i w pleni sparawny. Po zakupie i przegladzie w serwsie okazalo sie ze byl po
    wypadku. Czesc bagaznika byla uszkodzona, malowany - nawet fachowiec w
    serwisie mowil ze dobrze zakamuflowane.
    Cena uzgodniona i zaplacona przy swiadku 33550 pln, faktura zas wystawiona
    na kwote 15 000 przez sprzedajacego. Rozmowy ze sprzedajacym (bardzo nie
    milym tereaz) na temat zwrotu auta - Jego propozycja to tylko kwota z
    faktury czyli 15k. jestem oszukany na kwote 18 550 plus jego niezaplacony
    podatek vat do urzedu skarbowego od kwoty 18 550.
    co robic?
    Prosze o porade - nawet taka zeby choc nieuczciwy sprzedajacy pozniol kare -
    moze juz innych nie oszuka.

  • 2. Data: 2006-06-05 17:13:14
    Temat: Re: zostalem oszukany co robic? prosze o porade
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 5 Jun 2006 18:48:49 +0200, Tomasz Sliwa napisał(a):

    > Prosze o porade - nawet taka zeby choc nieuczciwy sprzedajacy pozniol kare -
    > moze juz innych nie oszuka.

    Chcieliście wydymać Freda, to teraz Fred wydyma was... Chciales uniknac
    placenia podatku, to teraz jedyne co dostaniesz to 15k zł, a reszte
    prawdopodobnie w plecy :] Zajrzyj do archiwum, w ciągu ostatniego miesiąca
    były dwa wątki na podobny temat i wyniknęły jakieśtam wnioski... Aczkolwiek
    ciężko będzie. BTW powypadkowym autem, ostatecznie, tez da sie jeździć...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-06-05 18:20:38
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > milym tereaz) na temat zwrotu auta - Jego propozycja to tylko kwota z
    > faktury czyli 15k. jestem oszukany na kwote 18 550 plus jego niezaplacony
    > podatek vat do urzedu skarbowego od kwoty 18 550.

    Teraz pozostaje ci tylko jezdzic ... albo szukac kolejnego naiwnego.
    Powodzenia.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-06-05 18:20:38
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Tomasz Sliwa" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktury czyli 15k. jestem oszukany na kwote 18 550 plus jego niezaplacony
    > podatek vat do urzedu skarbowego od kwoty 18 550.

    Przykre to , ale nie wpadles na pomysl zeby sprawdzic samochod za 30
    kawalkow przed zakupem ??

    J.

  • 5. Data: 2006-06-05 18:31:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > co robic?
    > Prosze o porade - nawet taka zeby choc nieuczciwy sprzedajacy pozniol kare -

    rotfl. Ale się dałeś wydymać. To chyba najstarszy sposób. :)

  • 6. Data: 2006-06-05 18:37:31
    Od: "Tomasz Sliwa" <s...@i...pl>

    Tak naprawde to moj ojciec dal sie nabrac ja chce cos zrobic by takim
    oszustom nie odpuszczac i cos zrobic - chce sie poradzoc co mozna uczynic.
    Auto jest podobno naprawde dobrze zrobione - wyszlo dopiero po zdjeciu wew
    tapicerki.
    chodzi mi tylko o to by cos zrobic w kierunku by moze juz innych niespotkalo
    juz cos takiego od tego sprzedajacego.
    czy da sie cos zrobic z urzedem skarbowym albo cos takiego?

  • 7. Data: 2006-06-05 18:41:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    scream <n...@p...pl> w

    > Chcieliście wydymać Freda, to teraz Fred wydyma was... Chciales uniknac
    > placenia podatku

    Jakiego podatku?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-06-05 18:50:47
    Od: "akala" <a...@o...pl>

> [...]
    > niespotkalo juz cos takiego od tego sprzedajacego.
    > czy da sie cos zrobic z urzedem skarbowym albo cos takiego?

    możan by coś zrobić ,ale wtedy twój ojciec też poniesie karę .Zaproponuj
    temu panu ,jezeli masz pstronnego światka ,że zadzaiłasz jak "kamikadze" i
    zgłoszisz to na policji .Oczywiście Ty odpowiesz a w zasadzie twój ojciec za
    poświadczenie nieprawdy i "oszustwo na podatkach" natomisat przedsiębioca za
    oszustwo ,wystawienie fałszywej faktury oszustwo na wacie no a jak go dorwie
    skarbówka to będzie jeżdzic po nim jak po psie.

    A swoją drogą to chytry dwa razy traci.
    akala

  • 9. Data: 2006-06-05 19:03:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 5 Jun 2006 20:41:49 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Jakiego podatku?

    Np. vat
    Chyba po coś zaniżał kwotę na fakturze, prawda?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-06-05 19:26:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    scream <n...@p...pl> w

    > Np. vat
    > Chyba po coś zaniżał kwotę na fakturze, prawda?

    On zaniżał? On jako nabywca, żeby nie napisać konsument?

    No to jakiego podatku chciał uniknąc? ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]