  • 1. Data: 2006-06-05 16:07:50
    Temat: Proces o zniesławienie.
    Od: "Maja " <w...@g...pl>

    Witam.
    Mam pewien problem.
    Zostałam zwolniona z pracy (otrzymałam wymówienie)
    Była to umowa zlecenia z Agencją pracy tymczaswej.
    Główny problem polega na tym, że człowiek który reprezentuje ta firmę
    Oskarżył mnie o groźby i to wskazał (w późniejszym czasie) o powód wypowiedzenia.
    Oczywiście żadne takie groźby nie miały miejsca.
    Chciałabym napisać pismo do Sądu o zniesławienie.
    Potrzebuję pomocy, ponieważ sama sobie z tym nie poradzę.
    Nie wiem jak zabrać się do pisania i co musi być w takim piśmie.