  • 1. Data: 2006-06-05 17:24:52
    Temat: Zniesławienie
    Od: "Maja " <w...@g...pl>

    Witam.
    Mam pewien problem.
    Zostałam zwolniona z pracy (otrzymałam wymówienie)
    Była to umowa zlecenia z Agencją pracy tymczaswej.
    Główny problem polega na tym, że człowiek który reprezentuje ta firmę
    Oskarżył mnie o groźby i to wskazał (w późniejszym czasie) o powód wypowiedzenia.
    Oczywiście żadne takie groźby nie miały miejsca.
    Chciałabym napisać pismo do Sądu o zniesławienie.
    Potrzebuje pomocy bo nie wiem jak mam sie zaprac za pisanie a także nie wiem
    co powinno być zawarte w tym piśmie.

  • 2. Data: 2006-06-05 17:44:41
    Temat: Re: Zniesławienie
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Maja " <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałabym napisać pismo do Sądu o zniesławienie.
    > Potrzebuje pomocy bo nie wiem jak mam sie zaprac za pisanie a także nie

    Czy pisanie o tym co pol godizny cos pomoze???
    Wyoncypuj sama....

  • 3. Data: 2006-06-06 07:45:49
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    ;) po pierwsze to ja bym olal sprawe, agencja pracy tymczasowej?? to
    zaden pracodawca, ale jak juz cos chcesz to musisz wiedziec, ze na tobie
    lezy obowiazek udowodnienia. Jesli nie masz swiadkow i to wiarygodnych a
    nie "stronniczych" lub na pismie tego, albo nagrane to nawet sobie i
    INNYM(sadowi) nie zawracaj glowy. Napisalas ze to byla umowa zlecenie,
    na jaki czas zawarta?? bo gosc mogl poczekac do konca i nie podpisac ci
    nowej.

    --
    Pozdro
    Harry

  • 4. Data: 2006-06-06 11:54:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > lezy obowiazek udowodnienia. Jesli nie masz swiadkow i to wiarygodnych a
    > nie "stronniczych" lub na pismie tego, albo nagrane to nawet sobie i

    ona ma udowandniac ze nei grozila gosciowi ? ? ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 5. Data: 2006-06-07 19:46:16
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    nie ona ma udowadniac gosciowi ze powiedzial jej ze powodem
    wypowiedzenia byly jej grozby ;)