  • 1. Data: 2006-06-05 14:10:07
    Temat: Wynagrodzenie za umowe w odniesieniu do kursu USD
    Od: YgreK <ilka_usun_to@to_takze_usun_hot.pl>

    Sprawa wyglada tak:
    Jest umowa, ktorej wartosc wyrazono w zlotowkach. Jej wykonanie odbywa
    sie etapami na przestrzeni okolo 2 lat. Po zakonczeniu kazdego etapu
    wystawiane sa faktury, ktorych "wysokosc ustalana bedzie przy
    uwzglednieniu kursow srednich USD, wg tabel NBP obowiazujacych w
    dniach wystawienia faktur VAT". Jak wiadomo NBP oglasza tabele kursow
    srednich o godzinie 11.00. Czy mam rozumiec ze w ciagu dnia obowiazuja
    dwa kursy, a Wykonawca moze wybrac korzystniejszy dla siebie ?

    --
    YgreK

  • 2. Data: 2006-06-05 14:16:24
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > godzinie 11.00. Czy mam rozumiec ze w ciagu dnia obowiazuja dwa kursy, a
    > Wykonawca moze wybrac korzystniejszy dla siebie ?

    A nie kurs otwarcia dnia?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-06-05 17:20:27
    Od: YgreK <ilka_usun_to@to_takze_usun_hot.pl>

    Tiger napisał(a):

    > A nie kurs otwarcia dnia?

    No wlasnie nie. I juz widze jak powinno byc. Rozumiem ze to standardowa
    formulka. Niestety nie mialem wplywu na tresc umowy, a teraz musze
    pilnowac jej realizacji.
    Czy w tej sytuacji mam jakies szanse na korzystne dla Zleceniodawcy
    zalatwienie sprawy ?

    --
    YgreK

  • 4. Data: 2006-06-06 18:39:33
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik YgreK napisał:
> [...]
    > o godzinie 11.00. Czy mam rozumiec ze w ciagu dnia obowiazuja dwa kursy,
    > a Wykonawca moze wybrac korzystniejszy dla siebie ?

    na stronie nbp podawane sa kursy srednie walut na _konkretny_ dzien.
    Wystawiasz fakture 12go, bierzesz kurs z 12go.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-06-06 21:05:06
    Od: YgreK <ilka_usun_to@to_takze_usun_hot.pl>

    o`rety napisał(a):

    > na stronie nbp podawane sa kursy srednie walut na _konkretny_ dzien.
    > Wystawiasz fakture 12go, bierzesz kurs z 12go.

    Niby tak. Ale jakby sie zaglebic w to:
    http://www.nbp.pl/aktyprawne/dziennik/2002/dzu14_02.
    pdf
    to wynika ze nowy kurs jest oglaszany o godz. 11.00.
    (Poz.39, uchwala 51/2002, par.2 pkt.1)
    Tak wiec jaki kurs obowiazuje przed 11, skoro nie ten z dnia poprzedniego ?

    --
    YgreK

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/abou

  • 6. Data: 2006-06-07 19:54:02
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik YgreK napisał:

> [...]
    > (Poz.39, uchwala 51/2002, par.2 pkt.1)
    > Tak wiec jaki kurs obowiazuje przed 11, skoro nie ten z dnia poprzedniego ?

    Do godziny 11 nie znasz jeszcze kursu na dzien dzisiejszy, musisz troche
    poczekac. Podobnie jak nie znasz kursu zamkniecia akcji notowanej na GPW
    przed godzina 16:30.

    pozdr