  • 241. Data: 2006-03-28 12:15:56
    Temat: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Po pierwsze nie jestes w stanie ocenic na 100% ze doszlo do gwaltu
    > jezlei nie uzywa przemocy

    Rece opadaja. Akulka podała założenia. Nic tam nie było o nieużywaniu
    przemocy, tylko o nie pozostawieniu śladów

    > podrugie wielokrotnie zdarzaly sie przypadki
    > zglaszania dokonania gwaltu przez pewna osobe ktora okazala sie
    > pozniej niewinna.

    To zdanie przeczy samo sobie. Nie che mi się domyslac, co chciłes
    napisać.

    > dlaczego nie,?

    Bo nic na nią nie wskazuje, poza zeznaniem.

    > A to ze rodzina bedzie bronic swojego czlonka to jest oczywiscte.

    Wywiad środowiskowy to nie tylko rodzina.

    > powyzsze swiadczy o tym ze Pani Akulka uwaza ze nie jest wazne co
    > zrobil czlowiek a kim jest. Czyli bardziej odrazajace niz oparcie sie
    > o zenznaie samej ofiary. Ktos z rodziny patologicznej = winny.

    Takie jest twoje zdanie. Co uważa Akulka, to juz ona sama wie.

    > gdzie tu masz dowod na niewinnosc Akulki? Wskaz konretnie!

    Ty mi wskaż dowód jej winy.

    > A co z zeznaniem ofiary? zacytuje ciebie: *)
    > "Że jeśli sprawca nie zostawia namacalnych śladów,
    > to może być niewinny nawet, jeśli ofiara go bez cienia wątpliwości
    > rozpozna? Zakładasz, że w takim przypadku ofierze gwałtu jest
    > wszystko jedno, kto zostanie ukarany?"
    > zamien gwalt na rozboj i odpowiedz mi na pytanie!

    No więc - czy mi jako ofierze rozboju bedzie wszystko jedno, czy ukarany
    bedzie łobuz, który mnie napadł, czy pierwszy lepszy, który się
    nawinie? Ja wątpliwosci nie mam.

    > za to Ty zaczelas dowodzic ze podobna morlanosc stosujesz. *)

    Taaak, tak sobie to tłumacz.

    > Jak dla mnie, dowiodłeś tylko tego, ze nie czytasz
    >
    > acham..dowodzik na to ze nie czytalem kilku linijek ponizej ma byc
    > fakt ze podkreslilem pierwsza? Brawo brawo !

    Wnioski, Przemek, wnioski. Znowu dowodzisz, że nie rozumiesz, co
    czytasz.

    PS. wiesz, ze używanie na newsach formy Pan, Pani, moze byc odebrane
    jako obraźliwe?

    Justyna

  • 242. Data: 2006-03-28 13:22:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po Pierwsze - istnieją stołowki dla biednych, Caritas, MOPS, parafia -
    > mozna poszukac jedzenia tam. Moze zaproponowac komus pozamiatania
    > chodznika w zamian za pare bochenków chleba. No, ostatecznie moze pojśc
    > do sklepu i ukrasć żarcia za 249zł, nawet to jeszcze jestem w stanie
    > zrozumieć i usprawiedliwić. Ale nie rozbój na Kowalskiej.

    nie pytalem o zrozumienie i usparwiedliwienie

    > Jeśli Ty uważasz, że w imie swojej adrenaliny masz prawo mnie
    > zastraszyć, doprowadzic do zawału, rozstroju nerwowego czy czego tam
    > jeszcze, to nie mamy o czym gadać.

    potrafisz wskazac gdzie tak napisalem?

    Chcesz adrenaliny? Skocz z mostu,
    > przebiegnij przez ulice przed pędzacymi autami. To ma byc normalność w
    > Twoim wydaniu?

    przedewszystim to glupota, ale nienormalnoscia bym tego nie nazwal.
    odpowiedz na pytanie Andrzeja LAwy!

    > Język polski jest wystarczajaco bogaty, zeby móc napisać to, co się
    > chce. Jak chce napisac winny, to pisze winny, jak zechcę napisac
    > podejrzany, to też napiszę.

    a jak chcesz rzucic aluzje ze podejrzany oznacza winny to piszesz
    "Niewinnych? Czyżby? Ja pisałam o podejrzanych, a nie wytypowanych
    napodstawie łapanki."

    > A Ty kim jesteś, jeśli uważasz, że dla adrenaliny mozna zastraszać
    > przypadkowych ludzi?:->

    nie uwazam, twierdze tylko ze nie napadaja w celu skrzywdzenia innej
    osoby a wcelu osiagniecia korzysci majatkowej.
    Jezeli komus sprawialoby radosc zadawanie bolu drugiej osobie to tuaj
    faktyczni mozna sie zastanowic nad NORMALNOSCIA tego czlowieka.

    > Jaka osoba? Zmnow polszczyzna poszła sie paść.

    osoba ktora sie znajdzie w 50% osadzonych - niewinnie . myslenie nie boli

    > Jakby skutecznie siedzieli, bylaby ta połowa mniej do złapania.

    niezwiazane z tematem o ktoym rozmawiamy

    P.

  • 243. Data: 2006-03-28 13:30:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to powinno się ją ścigac za fałszywe oskarżenia. I zasądzać
    > odszkodowania wobec niesłusznie posądzonej, kary za fałszywe zeznania
    > itd.

    prosze cie, ajak udowodni swa niewinnosc?

    > No właśnie nie wiem, to Ty twierdzisz, że ofiara ma interes, zeby
    > wskazywać kogo popadnie.

    odpowiedz na pytanie

    > Odwracasz kota ogonem. Winę należy udowodnić, podobno.

    probujecie mi udowodnic ze nalezy zaufac zeznznaiu ofiary i to jest
    wlasnie dowodem.

    odpowiedz na pytanie, co mam jej udowadniac skoro policj aposiada moje -
    jako ofiary rozboju - zeznania, rozpoznalem akulke, zeznania sa spojne,
    oa nie ma alibi, bo dobry moment znalazlem.

    Cz twoim zdaniem to wystarczajace do skazania? Jezlei nie to wyjasneij
    czy wystarczy to samo w przypadku zgwalconej o ktorej pisala akulka ?
    Konretnie

    sprawdzone, nie ma, zamykamy ?

  • 244. Data: 2006-03-28 13:30:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > To nie zmienia faktu, ze nazwiska ofiar moga być podawane w pełnym
    > brzmieniu,

    podstawa prawna

    P.

  • 245. Data: 2006-03-28 13:50:49
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > ktore sama wczsniej podala

    To nie zmienia faktu, ze nazwiska ofiar moga być podawane w pełnym
    brzmieniu, a nazwiska winnych niekoniecznie ("...sąd zgodził się na
    publikację...").
    EOT
    Justyna

  • 246. Data: 2006-03-28 13:59:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a dokladniej mowa o tym ze ginekolog stwoerdza ze odbyl sie gwalt.
    > tyle ze takie slady przy normalnym stosunku rowniez powstaja,

    Jesteś ginekologiem?

> [...]

    > (pamietaj o tym co napisalas wczesniej co zacytowalem)

    No właśnie nie wiem, to Ty twierdzisz, że ofiara ma interes, zeby

    Nic, nie wiem, po co istnieje.

    > zeznanie ofiary ktore uwazacie za swietosc.

    Nie odpowiadam za Twoje interpretacje.

> [...]

    przypadkiem nie ma brata bliźniaka, na przykład. Albo sobowtóra, bo
    wskazana przez ofiare osoba mogła być zyupełnie gdzie indziej.

    Aha. Czyli jednak.
    Justyna

  • 247. Data: 2006-03-28 14:31:38
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > jak chceidowodnic to tak, albo siwadkow, chyab nie sadzisz ze powinno
    > byc inaczej ?????????????

    Nie denerwuj się tak, bo literki Ci się plączą.

> [...]

    Jeśli Ty uważasz, że w imie swojej adrenaliny masz prawo mnie
    zastraszyć, doprowadzic do zawału, rozstroju nerwowego czy czego tam
    jeszcze, to nie mamy o czym gadać. Chcesz adrenaliny? Skocz z mostu,
> [...]

    Język polski jest wystarczajaco bogaty, zeby móc napisać to, co się
    chce. Jak chce napisac winny, to pisze winny, jak zechcę napisac

    O, i to jest jedyna sensowna myśl.

  • 248. Data: 2006-03-28 15:59:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > nie pytalem o zrozumienie i usparwiedliwienie

    łopatologicznie - skoro istnieja inne formuyzaspokojenie głodu 10 braci
    niz rozbój, to rozbój jest nienormalny, jako owa forma.

    > potrafisz wskazac gdzie tak napisalem?

    Nic nie jest wycięte. skoro chcesz, żebym dowodziła, ze rozbój jako
    forma podnoszenia adrenaliny jest nienormalne, to z tego wynika,ze ty
    uwazasz, że to normalne jest.

    > odpowiedz na pytanie Andrzeja LAwy!

    Odpowiadam, komu chcę.

    > a jak chcesz rzucic aluzje ze podejrzany oznacza winny to piszesz
    > "Niewinnych? Czyżby? Ja pisałam o podejrzanych, a nie wytypowanych
    > napodstawie łapanki."

    Jak będe chciala rzucić aluzje, to cie uprzedzę. Nie czytaj między
    wierszami, nie bedziesz mial niespodzianek.

    > nie uwazam, twierdze tylko ze nie napadaja w celu skrzywdzenia innej
    > osoby a wcelu osiagniecia korzysci majatkowej.

    Nie no, dla napadanego taki rozboj to żadna krzywda - sam aradość, po
    prostu:->

    > osoba ktora sie znajdzie w 50% osadzonych - niewinnie . myslenie nie
    > boli

    Pisanie logicznie w ojczystym języku też nie.

    Justyna

  • 249. Data: 2006-03-28 16:06:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > prosze cie, ajak udowodni swa niewinnosc?

    W Polsce jeszcze póki co to się udowadnia winę, a nie dowodzi
    niewinności, przynajmniej teoretycznie..

    > odpowiedz na pytanie

    Najpierw je sformułuj.

    > probujecie mi udowodnic ze nalezy zaufac zeznznaiu ofiary i to jest
    > wlasnie dowodem.

    To Twoja opcja. Ja twierdzę, że zeznanie ofiary może być dowodem.

    > odpowiedz na pytanie, co mam jej udowadniac skoro policj aposiada moje
    > - jako ofiary rozboju - zeznania, rozpoznalem akulke, zeznania sa
    > spojne, oa nie ma alibi, bo dobry moment znalazlem.

    Ona też coś zeznała. nie jestem dziennikarzem, zeby skazywac na
    podstawie zeznań jednej ze stron. Jakaś rozbieżność między Waszymi
    zeznaniami sie znajdzie, może jakiś świadek, może dojdzie do umorzenia
    z braku dowodów?

    > Cz twoim zdaniem to wystarczajace do skazania? Jezlei nie to wyjasneij
    > czy wystarczy to samo w przypadku zgwalconej o ktorej pisala akulka ?
    > Konretnie

    Akulka pisała też coś o badaniu ginekologicznym i opinii lekarza, więc?
    Moze z braku innych dowodów zawiasy?
    lbo sobowtóra, bo

    > sprawdzone, nie ma, zamykamy ?

    Zamykamy. Ma facet pecha. Niech sie odwołuje.

    Justyna

  • 250. Data: 2006-03-28 16:09:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > podstawa prawna

    Artykułu Ci nie podam (bo to dzwon, ale nie wiem, z którego kościoła);
    ale sugerujesz, że rzecznik prasowy prokuratury ze Śląska złamał
    prawo? I ze to przypadek, ze informacje prasowe ukazują sie w takiej, a
    nie innej formie?

    Justyna