  • 31. Data: 2019-03-21 09:39:11
    Temat: Re: znizka dla kobiet
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2019-03-21, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie jest to tylko semantyka, skoro w jednym przypadku muszą zapłacić więcej,
    > a w drugim po prostu "nic się nie zmienia".

    W obydwu przypadkach muszą zapłacić tyle samo (powiedzmy że 5zł).

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2019-03-21 09:56:46
    Od: ń <k...@t...sie>

    Dla odmiany jak dobrze wiemy gdy Żyd otworzy sklep i nie będzie sprzedawał kobietom
    ani Polakom, to przecież żadnej dyskryminacji
    nie będzie.

    -----
    > jeśli otworzę sklep i nie będę sprzedawał żydom, to będzie to ograniczenie ich
    praw, mimo że nigdy prawa do zakupu w moim sklepie

  • 33. Data: 2019-03-21 10:17:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Mar 2019 09:56:46 +0100, ń napisał(a):

    > Dla odmiany jak dobrze wiemy gdy Żyd otworzy sklep i nie będzie sprzedawał kobietom
    ani Polakom, to przecież żadnej dyskryminacji
    > nie będzie.

    Skąd to wiemy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2019-03-21 10:24:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-21 o 10:17, Olin pisze:

    kobietom ani Polakom, to przecież żadnej dyskryminacji

    > Skąd to wiemy?

    Już się obrońcy żydów odezwali ;)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2019-03-21 11:34:48
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czyli jednak będzie?

    -----

  • 36. Data: 2019-03-21 13:21:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Mar 2019 10:24:28 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Już się obrońcy żydów odezwali ;)

    Jest jakaś wyłączność na mówienie dla czystych aryjczyków?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 37. Data: 2019-03-21 13:54:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-21 o 13:21, Olin pisze:

    > Jest jakaś wyłączność na mówienie dla czystych aryjczyków?

    Nie, a jest jakiś zakaz komentowania wypowiedzi filosemitów i szabesgojów?

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2019-03-21 14:17:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Mar 2019 13:54:48 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > a jest jakiś zakaz komentowania wypowiedzi filosemitów i szabesgojów?

    Bezsprzecznie, masz niezbywalne prawo do prezentowania się w całej krasie.

  • 39. Data: 2019-03-21 14:33:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-21, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:

    > Wg mnie nie, bo nie ma spełnionego warunku "traktowany mniej korzystnie".

    Płacąć 30% więcej bo jest mężczyzną albo wieku sredniego, albo
    nieinwalidą, nie jest traktowany mniej korzystnie?

    Zreszta przeciez nie o definicje tu chodzi a o podejście: dlatego, że
    niektóre kobiety zarabiają mniej to wszyscy mężczyźni powinni płacić
    więcej. Jest to podejście w moim odczuciu przynajmniej dziwaczne, bo
    powoduje właśnie niekorzystne lub mniej korzystne traktowanie ze wzgledu
    na płeć, czyli realizuje w praktyce cos z czym ta cała akcja niby
    walczy. Ktos kogoś przypala żelazem, no to przypalmy żelazem bogu ducha
    winne osoby aby zasygnalizować światu, że problem przypalania żelazem
    istnieje. Nie łapię takiej logiki.

    Szczerze watpię aby taka akcja wyszła w odbiorze i zgodnie z celem na
    plus.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2019-03-21 14:46:28