  • 1. Data: 2019-03-12 20:09:52
    Temat: Prokurator krajowy i pierwszy zastępca prokuratora generalnego
    Od: Kviat

    https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/videos/3386201
    20104399/

    Bogdan Roman Święczkowski, prokurator krajowy i pierwszy zastępca
    prokuratora generalnego.

    Czy taki ktoś ma prawo bezkarnie wyrzucić kogoś z tramwaju?
    Wyrostki... Wyrzucił niepełnoletnich? Co na to rodzice tych dzieci?

    Zakładam, że skoro powiedział "wyrostki" (i dali się wyrzucić), to
    raczej niepełnoletni.

    Trzeba brać poprawkę w jakiej tv to mówił (i do kogo to mówił...), ale
    prokurator krajowy i pierwszy zastępca prokuratora generalnego chyba by
    nie kłamał publicznie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2019-03-12 20:40:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >Trzeba brać poprawkę w jakiej tv to mówił (i do kogo to mówił...),
    >ale prokurator krajowy i pierwszy zastępca prokuratora generalnego

    Jeszcze pytanie czy "wyrzucil" w sensie doslownym, czy powiedzial
    "chcecie miec sprawe w sadzie ?" i sami grzecznie wyszli.

    Ale mnie sie cos wydaje, ze to bedzie naduzycie stanowiska,
    oraz naruszenie konstytucyjnego prawa posiadania i gloszenia pogladow

    J.

  • 3. Data: 2019-03-12 22:06:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 12.03.2019 o 20:40, J.F. pisze:
    > Jeszcze pytanie czy "wyrzucil" w sensie doslownym, czy powiedzial
    > "chcecie miec sprawe w sadzie ?"

    chyba w sądzie rodzinnym jak wyrostki:)

    a dla kwiatka i podobnym nie przeszkadza jak wyrostki używają słów
    wulgarnych w tramwaju, udają trusia i nie reagują, nie chcą oberwać w zęby:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 4. Data: 2019-03-13 11:32:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Mar 2019 20:09:52 +0100, Kviat napisał(a):

    > Czy taki ktoś ma prawo bezkarnie wyrzucić kogoś z tramwaju?

    Funkcjonariusz mafijno-geszefciarskiej zmiany może wszystko, więc nie
    rozumiem, o co ten raban.
    Bardziej interesujące jest to, co taka persona robiła w tramwaju.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-03-13 11:38:38
    Od: Kviat

    W dniu 2019-03-13 o 11:32, Olin pisze:

    > Funkcjonariusz mafijno-geszefciarskiej zmiany może wszystko, więc nie
    > rozumiem, o co ten raban.
    > Bardziej interesujące jest to, co taka persona robiła w tramwaju.

    Był ciekawy jaką opinię o tvmaryja mają dzieci jeżdżące tramwajami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2019-03-13 11:45:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.03.2019 o 11:32, tracz pisze:
    > Bardziej interesujące jest to, co taka persona robiła w tramwaju.

    puszczała wiązkę neutrinów w kierunku tracza:)))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-03-13 12:54:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Mar 2019 11:38:38 +0100, Kviat napisał(a):

    > Był ciekawy jaką opinię o tvmaryja mają dzieci jeżdżące tramwajami.

    Uspokoiłeś mnie, bo sądziłem, że wszystkie limuzyny rządowe zostały już
    rozbite i nie miał nieborak czym dojechać na Ciemnogrodzką.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl