  • 1. Data: 2019-03-13 00:38:47
    Temat: Kodeks pracy i ochrona dóbr osobistych
    Od: z...@g...com

    Dobry wieczór Państwu.

    Czy mógłbym Państwa prosić o opinię? W zakładzie pracy mój komputer posiada dysk z
    bad sectorami co sprawia że praca na sprzęcie jest niemożliwa - komputer się często
    wiesza i uniemożliwia mi sprawną pracę. Dział it poprosił o zwrot sprzętu do naprawy
    ale kierownik zabronił wysyłki uzasadniając że stanowisko pracy będzie nieczynne i
    zaproponował mi urlop bezpłatny. Nie zgodziłem się. Dodatkowo w pracy pojawiła się
    tablica z informacjami o wynikach pracy każdego pracownika która mnie z powodu
    wadliwego sprzętu ośmiesza. Czy kierownik przekracza uprawnienia i naraża moje dobra
    osobiste?

    Pozdrawia. Marek Dziekaniak

  • 2. Data: 2019-03-15 20:47:34
    Temat: Re: Kodeks pracy i ochrona dóbr osobistych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.03.2019 o 00:38, z...@g...com pisze:

> [...]
    > pracownika która mnie z powodu wadliwego sprzętu ośmiesza. Czy
    > kierownik przekracza uprawnienia i naraża moje dobra osobiste?

    Nie wiedząc, jakie uprawnienia ma kierownik, trudno orzec, czy je
    przekracza i w jakim zakresie. Ten kierownik nie ma przełożonego, który
    mógłby się tym zainteresować? To o czym piszesz mogło by być przejawem
    mobbingu ewentualnie.

  • 3. Data: 2019-03-17 14:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z...@g...com ...

> [...]
    > pracownika która mnie z powodu wadliwego sprzętu ośmiesza. Czy
    > kierownik przekracza uprawnienia i naraża moje dobra osobiste?

    Ale jaja
    Zarabiasz duzo powyzej sredniej? Jeżeli nie jest to jakas wybitnie
    korzstna finansowo praca to firma w ktorej szczedzi sie na komputerze nie
    sprawia wrazenia dobrego pracodawcy i imo warto byłoby szybciutko znaleźc
    jakiegoś innego pracodawce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."