  • 11. Data: 2007-08-09 10:47:09
    Temat: Re: zniszczenie mienia o wartości 450zł - urząd czy cywilny?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "youAr" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:f9ed44$k6m$2@atlantis.news.tpi.pl...

    Zniszczył celowo, czy przez nieostrożność?

  • 12. Data: 2007-08-09 10:54:28
    Od: youAr <y...@n...pl>

    Krzysiek napisał(a):
    > dokładnie
    >
    > zamiar umyślny w działaniu

    cel zdecydowanie zamierzony.

  • 13. Data: 2007-08-09 11:20:06
    Od: youAr <y...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > pytanie czy to byklo celowe dzialanie a nie wypadek bo od tego jest
    > uzalezniony byt tego przestepstwa.
    >
    > P.

    generalnie dziękuję wszystkim za zainteresowanie.sytuacja dosyć
    nietypowa,bo wolałbym jednak nie używać kroków prawnych, jednak chyba
    sam winowajca zmusi mnie chyba do tego.

  • 14. Data: 2007-08-09 21:16:21
    Temat: Re: zniszczenie mienia o warto
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysiek napisał(a) :
    (ciach kaszankę)

    - Bo każe czytać odwrotnie niż ludzie normalnie czytają.
    - Dlaczego odpowiadanie nad cytatem jest złe?
    - Odpowiadanie nad cytatem.
    - Co jest najbardziej denerwujące w usenecie?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 15. Data: 2007-08-09 21:20:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    chester napisał(a) :

    > A mógłbyś z umyślnym zamiarem nie toppostować?
    > Czytać się tego nie da...

    On jest niereformowalny i złośliwy.
    Tacy już niektórzy prawnicy są - jeśli czegoś zakazuje tylko
    etyka, a nie prawo, to mają to w d... i świadomie łamią np.
    przyjęte w towarzystwie normy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 16. Data: 2007-08-10 16:08:13
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "youAr" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > mam to nieszczęście, że znajomy kolegi zniszczył mi podczas wizyty rzecz
    > wartą ok 450zł. zdaje się, że próba ugody i zwrotu kosztów nie powiedzie
    > się.

    Może byś zaczął od okoliczności w jakich to zniszczenie nastąpiło, bo
    jeśli np. te okulary leżały np. na tapczanie, fotelu, w środku gazety, którą
    wziął do poczytania i mu wypadły, to raczej nie licz na wygraną sprawę.

  • 17. Data: 2007-08-11 09:36:57
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Thu, 09 Aug
    2007 09:51:32 +0200, youAr zeznał(a):

    > dodam, że chodzi o okulary. są prawdopodobnie odciski palców na szkłach.

    a nie widać ich ? ;)
    odciski palców nie są takie małe.

    > czy badanie odcisków również jest w ramach opłaty za rozprawę?

    nie

    > w jaki
    > sposób zabezpieczyć ten dowód, żeby był wiarygodny?

    zdjęcie zrób ;)

    ale to jest tylko dowód tego, że ktoś dotknął okulara paluchem, myślisz,
    że on będzie zaprzeczał, że dotknął?

    > nie pomoże ? muszę sam się starać o poznanie danych. czy mógłbym to
    > zrobić np. na podstawie rejestracji jego samochodu?

    nie powinieneś dostać takich danych starając się osobiście.