  • 11. Data: 2003-02-10 10:43:24
    Temat: Re: znieslawienie w internecie
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Chcialbym zapytac sie, czy moglbym zlozyc do sadu sprawe o publiczne
    > znieslawienie i/lub uzywanie i rozpowszechnianie bez zgody (a nawet ze
    > zdecydowanym sprzeciwem!) z mojej strony moich prywatnych danych
    > personalnych na stronie internetowej (prawdziwe imie i nazwisko,
    > miejscowosc zamieszkania, data urodzenia na stronie, zdjecie
    > zamieszczone na serwerze i opatrzone obrazliwym podpisem)?

    Kronika Wydarzen serwisu VaGla.pl Prawo i Internet
    7 lutego 2003 Proces o dobra osobiste w Polsce
    Prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Krystyna Mokrosinska (wywiad w
    Medialink z 2001 roku) domaga sie od Wirtualnej Polski przeprosin i 15 tys.
    zl na cel spoleczny. WP zamiescila pozwalajace na identyfikacje obrazajace
    prezes SDP anonse towarzyskie. Mokrosinska twierdzi, ze portal WP,
    zamieszczajac ogloszenia, których dziennikarka nie byla autorem, a
    zawierajace obsceniczne opisy, jej nazwisko i numer sluzbowego telefonu
    komórkowego, naruszyla jej dobra osobiste, godnosc, czesc i dobre imie.
    Mogla narazic na utrate zaufania potrzebnego do piastowania stanowiska
    prezesa SDP...

    :)

    Piotr 'VaGla' Waglowski | vagla [at] vagla [dot] pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Czlonek Zarzadu | http://www.isoc.org.pl
    Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Glowny Konsultant |
    http://www.piit.org.pl

  • 12. Data: 2003-02-10 12:22:11
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:b27vns$hdp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Krystyna Mokrosinska (wywiad w
    > Medialink z 2001 roku) domaga sie

    Od domagania się do wyroku daleka droga.Być może ślepa ;)

    Pozd
    Leszek

  • 13. Data: 2003-02-10 16:19:38
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Od domagania się do wyroku daleka droga.Być może ślepa ;)

    Zdaje sobie z tego sprawe :) Natomist chetnie sie przekonam co sad na to
    powie (i kiedy to nastapi).

  • 14. Data: 2003-02-11 12:12:48
    Od: "ALAMO" <a...@p...onet.pl>

    esseirion napisał(a) w wiadomości: ...

    >Hmm www.google.com nic nie znajduja na "Robert Glasel"
    >Widac juz zdjeli te strone :)

    Nie, strony nie zdjęto. Ponieważ zawiera _tylko_ informacje, które sam
    zainteresowany osobiście umieścił w Internecie, tudzież, nie przywołuje ich
    brzmienia, lecz jedynie zawiera _odnośniki do stron_ gdzie je zainteresowany
    umieścił. Naświetlając kontekst, zainteresowany jest wrzodem jednej z grup
    dyskusyjnych, pl.misc.militaria konkretnie. Oto wybrana próbka jego
    twórczości, będącej bezpośrednim powodem powstania strony o nim :
    http://groups.google.com/groups?q=+chuj+OR+kurwa+OR+
    pieprzy%C4%87+OR+pieprzo
    ny+OR+pierdoli%C4%87+OR+pierdolony+OR+skurwysy%C5%84
    stwo+group:pl.misc.milit
    aria+author:Gargoyle&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&sc
    oring=r&selm=ae149q%247o
    g%241%40news.tpi.pl
    Co lepsze kawałki :
    "...
    Kronika Dlugosza! Alamo, ty jebany idioto, pierdolony w dupe imbecylu
    po nieudanej lobotomii: [ciach...]
    I posluchaj jeszcze, ty skurwialy czerwony popaprancu: [ciach...]
    Przekrec swoj glupi leb na lewo i zobacz sam, jesli nie wierzysz.
    A jesli znowu nie zrozumiales, to popros kogos aby ci wytlumaczyl.
    Moze byc twoj biedny psychiatra. Albo moze raczej neurolog.
    A kiedy juz poradzisz sobie z tym trudnm zadaniem i wyjmiesz kciuk z
    odbytu, wtedy mozesz sprobowac nauczyc sie czytac:
    [ciach...]
    Alamochoroba. Nic dodac, nic ujac.
    ..."
    Ocenę pozostawiam czytającym.
    Więcej o sytuacji na http://www.peppone.gower.pl/gargus.htm
    ALAMO

  • 15. Data: 2003-02-11 12:56:54
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr 'VaGla' Waglowski <v...@v...nospam.pl> wrote:
    > Kronika Wydarzen serwisu VaGla.pl Prawo i Internet
    > 7 lutego 2003 Proces o dobra osobiste w Polsce

    Naprawdę tak nudno jest w Polsce w tym temacie, że produkujesz
    się w tej sprawie i tu i na polipie? :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10207 dzień życia, sprawność

  • 16. Data: 2003-02-11 18:05:15
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Naprawdę tak nudno jest w Polsce w tym temacie, że produkujesz
    > się w tej sprawie i tu i na polipie? :)

    Temat poruszylem w dwoch roznych watkach. Oba dotycza zagadnienia i nie ja
    je utworzylem. pl.soc.prawo zajmuje sie prawem a pl.internet.politp
    internetem i jego glownymi problemami w Polsce - gdzie masz problem?

  • 17. Data: 2003-02-11 23:49:39
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

> [...]
    > je utworzylem. pl.soc.prawo zajmuje sie prawem a pl.internet.politp
    > internetem i jego glownymi problemami w Polsce - gdzie masz problem?

    O, mosz. A emoticon Ci z mojego postu wycięło? Gdzie mam problem?
    Masz za długą sygnaturkę i niewłaściwie ustawiony delimiter.
    Wystarczy? :) BP, NMSP.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10208 dzień życia, sprawność

  • 18. Data: 2003-02-12 10:57:51
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > O, mosz. A emoticon Ci z mojego postu wycięło? Gdzie mam problem?
    > Masz za długą sygnaturkę i niewłaściwie ustawiony delimiter.
    > Wystarczy? :) BP, NMSP.

    Zaraz sprawdze co moge z delimiterem zrobic ;)
    v.

  • 19. Data: 2003-02-12 12:46:40
    Od: "Cyprian Korneliusz Peter" <k...@N...gazeta.pl>

    Gargoyle <r...@p...fm> napisał(a):

    > Strona zawiera obelzywe sformulowania pod moim adresem (a nawetmojego
    > znajomego ze zdjecia), a takze cytaty z moich postow (wyrwane z
    > kontekstu lub opatrzone klamliwym komentarzem - wszystko moglbym
    > udowodnic, w razie potrzeby). Autor reklamuje ja publicznie.
    >
    > Czy polski sad moglby zajac sie taka sprawa? Jakie mam ewentualne
    > szanse na pomyslny wynik, co moglbym uzyskac w wyniku wygrania sprawy,
    > czy koszta takiego procesu obejmowalyby strone skarzaca?

    Jezeli ty sam w swoich postach nigdy nie uzywales brzydkich slow i nie
    obrazales inwektywami innych - to sprawe masz wygrana.
    Jezeli jednak tak robiles i ktos moglby to wykazac - to sie nie dziw, ze
    ktos moze cos jeszcze dorzucic. Bo do smietnika wszyscy wrzucaja wszystko.
    Epitety i obrazliwe slowa sa jak WC. Do g.... zawsze ktos moze dorzucic
    swoje g.... i tak juz w zyciu jest.
    Pozdrawiam
    Korneliusz

  • 20. Data: 2003-02-12 17:56:02
    Od: "Johny Mnemony" <j...@N...gazeta.pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> napisał(a):

    > Jeżeli celem działania sprawcy było poniżenie Ciebie w opinii publicznej,
    > albo pozbawienie społecznego zaufania do złóż doniesienie do prokuratury.
    > W pozostałych przypadkach zakładaj sprawy cywilne tak przeciw typowi
    > jak i administratorowi.
    > Parę przegranych spraw nauczy ich moresu.

    Tak się własnie Elito droga zastanawiam nad sensem twojej wypowiedzi. Może
    ciebie by ktoś nauczył moresu, szczególnie sprawą sądową o zniesławienie, za
    to, ze publikujesz czyjeś dane osobowe, pisząc o kimś, że jest przestępcą,
    choć nigdy skazany wyrokiem prawomocnym nie został? To chyba twój serwer i
    adres, elito?
    http://www.elita.pl/arek/prorok.htm

    Bo jeśli to nie twoj serwer i site, to zwracam honor. :-)

    --
    Zawsze Twój,
    J.