  • 1. Data: 2003-02-08 23:46:36
    Temat: zakupiony towar niezgodny z jego opisem
    Od: "=pepe=" <p...@h...com>

    Witam
    chcialem doradzic sie prawników
    jak to jest
    jesli prawie 2 lata temu kupilem modem
    i dopiero teraz okazal sie ze jego wszystkie wypisane funkcje na pudelku nie
    sa prawdziwe
    chcialem by pelnil funkcje glosowa - sekretarki i nic
    dowiaduje sie od producenta, ze takiej funckji nie posiada a na opakowaniu
    zistaniala pomylka

    Zostalem przez to oszukany a sprzedawca nie poinformowal mnie
    co moge zrobic w tej sprawie

    Dzieki za odp.

    pozdr
    Pawel
    --

    *|******|*******************
    *|* P *|* Paweł =pepe=

  • 2. Data: 2003-02-09 00:56:05
    Temat: Re: zakupiony towar niezgodny z jego opisem
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b244rs$a7$1@atlantis.news.tpi.pl>, =pepe= wrote:
> [...]
    > sa prawdziwe
    > Zostalem przez to oszukany a sprzedawca nie poinformowal mnie

    Nic. Obowiązywały wtedy inne przepisy. Te do których moglbys sie odniesc
    obowiazuja dla zkupow dokonanych po 1szym stycznia.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-02-17 09:12:24
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    Użytkownik "=pepe=" <p...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zistaniala pomylka
    >
    > Zostalem przez to oszukany a sprzedawca nie poinformowal mnie

    nic nie możesz zrobić, ponieważ upłynął termin rękojmi (1 rok od wydania
    rzeczy), a nie dlatego że zmieniły się przepisy od 1.01.2003r.

    niestety,

    pzdr

    marek