  • 1. Data: 2011-10-10 16:03:34
    Temat: zmieniajcie stroje przy zdjęciach do dokumentow!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ....bo inaczej w urzędzie orzekną, że to "stare zdjęcie" zatem
    nieaktualne i jakaś kontrola się do nich przyczepi...

    Ręce opadają...

  • 2. Data: 2011-10-10 16:13:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-10-10 18:03, Andrzej Lawa pisze:
    > ....bo inaczej w urzędzie orzekną, że to "stare zdjęcie" zatem
    > nieaktualne i jakaś kontrola się do nich przyczepi...
    >
    > Ręce opadają...

    Rzeczywiście, jakiś prześladowany przez los jesteś ...
    Ale spój na to z drugiej strony ... może tak młodo wyglądasz że cię
    poznać nie można. A może tak staro ?!

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-10-10 16:21:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > ....bo inaczej w urzędzie orzekną, że to "stare zdjęcie" zatem
    > nieaktualne i jakaś kontrola się do nich przyczepi...

    Ja cały czas używam zdjęcia zrobionego jak miałem 20 lat i inną fryzurę.
    Zero problemów. Raz mi baba powiedziała, że ono jest chyba nieaktualne,
    odpowiedziałem, że jest zajebiście aktualne (bez tego zajebiście) i się
    odczepiła. ;)

  • 4. Data: 2011-10-11 07:48:03
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Zdjęcie było skopane.

  • 5. Data: 2011-10-11 18:14:15
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:j6v5im$52r$1@inews.gazeta.pl>:

    > Rzeczywiście, jakiś prześladowany przez los jesteś ...

    Urzędnicy usenet czytają i wiedzą, że kilka lat temu w ucho dostał...

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2011-10-11 18:38:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-10-11 20:14, 'Tom N' pisze:

    > Urzędnicy usenet czytają i wiedzą, że kilka lat temu w ucho dostał...

    I to też za aferę ze zdjęciami :)