  • 1. Data: 2005-03-28 18:48:38
    Temat: Re: Co wazniejsze ? www ? czy @ ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Kto jest głupi? Firma czy klient?

    Jedni i drudzy. Patrz: Ustawa Przeciwko Głupim Pytaniom ;->

  • 2. Data: 2005-03-28 18:49:29
    Temat: Co wazniejsze ? www ? czy @ ?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Firma napisała do klienta taki e-list:

    "Zapraszamy do skorzystania z naszych usług w temacie ABX. Prosze zwrócić
    uwagę, że potrzebujemy podwójny komplet dokumentów:
    - aaaaaaa
    - bbbbbbb
    - ccccccc
    - ddddddd
    Cała logistyka jest na naszej stronie http://www......."

    Na stronie www jest napisane:
    Do załatwienia sprawy ABX potrzeba:
    - aaaaaaa (x2)
    - bbbbbbb (x2)
    - ccccccc (x2)
    - ddddddd (x2)
    - eeeeeee - oryginał
    - fffffff - kopia potwierdzona za zgodność
    to wszystko trzeba wysłać do naszego biura w ..... na adres ........ z
    podaniem nazwiska naszego specjalisty Adama Iksińskiego.

    Klient przesyła w prawidłowo zaadresowanej kopercie tylko podwójne
    egzemplarze aaaaaaa bbbbbbb ccccccc ddddddd.
    Po zwróceniu uwagi, że brakuje eeeeeee oryginału i fffffff kopii
    potwierdzonej za zgodność, ma wielką pretensję, że firma jest
    niekompetentna i naraża go na dodatkowe koszty strate czasu itp.

    Kto jest głupi? Firma czy klient?

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy - http://grupy.3mam.net
    Szanuj język polski !! nie używaj imperialistycznych zapożyczen "mail" i

  • 3. Data: 2005-03-28 19:08:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    napisał w wiadomości news:opsoc2etxwrdstuz@a-ih8sfmaky7pen.chello.pl...

    Z jednej strony klient maila od pracownika ma prawo uznać za jakąś tam
    formę szczegółowego uzgodnienia zakresu umowy. Z drugiej strony skoro
    dostał źródło, to mógł sprawdzić - choć po co? Moim zdaniem firma akurat
    w tym wypadku nie ma racji.

  • 4. Data: 2005-03-28 19:46:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > formę szczegółowego uzgodnienia zakresu umowy. Z drugiej strony skoro
    > dostał źródło, to mógł sprawdzić - choć po co? Moim zdaniem firma akurat

    Uważam, że mail tylko podkreślił, że niektóre dokumenty wymagane są
    podwójnie, a dokładna procedura znajduje się na www. Wiem, że zanika
    umiejętność czytania ze zrozumieniem, takie czasy... CHociaż pisanie ze
    zrozumieniem też w tym przypadku nie było mocną stroną autora emaila.

    M.

  • 5. Data: 2005-03-28 19:50:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:d29n78$lpl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Uważam, że mail tylko podkreślił, że niektóre dokumenty wymagane są
    > podwójnie, a dokładna procedura znajduje się na www.

    Biorąc pod uwagę, że nie znamy szczegółów, to trudno tak naprawdę coś
    powiedzieć. Ale skoro jest wymagane 6 dokumentów, to nie powinno się
    pisać do klienta, że ma dostarczyć 4. Jeśli nawet jest gdzieś napisane,
    że ma być 6 i łatwo to znaleźć, to ja wcale się gościowi nie dziwię, ze
    nie szukał i przesłał to, co w mailu było.

  • 6. Data: 2005-03-28 20:07:00
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > umiejętność czytania ze zrozumieniem, takie czasy... CHociaż pisanie ze
    > zrozumieniem też w tym przypadku nie było mocną stroną autora emaila.

    A w związku z takimi czasami firma powinna wysyłać takie maile, żeby
    nawet głupi klient mógł je zrozumieć i nawet nie miał szans zrozumieć
    tego źle.
    Ja bym to nazwał firma spartaczyła e-mail, a klient do inteligentnych
    nie należy.

  • 7. Data: 2005-03-28 20:09:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > Ja bym to nazwał firma spartaczyła e-mail, a klient do inteligentnych
    > nie należy.

    I to chyba będzie właściwe podsumowanie.

    M.

  • 8. Data: 2005-03-28 20:16:46
    Temat: [ot]Re: Co wazniejsze ? www ? czy @ ?
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-28 20:49, *Krzysztof 'kw1618' z Warszawy* w te oto
    słowa się odzywa:

    [ciach]

    Delimiter ci dziala! :)))))
    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!