  • 11. Data: 2005-01-25 20:52:15
    Temat: Re: zmiana nazwiska dziecka po rozwodzie
    Od: "Misiek[POZ]" <t...@o...pl>

    > Nie, trzeba podać powody, by zmienić nazwisko.

    np. ujednolicenie nazwiska w rodiznie.
    > Nazwisko nie jest zmieniane "z marszu", więc nie trzeba argumentować
    > dlaczego, należy tego zaniechać, tylko trzeba przekonać, że są powody, by
    > zmienić.
    > I musi być zgoda obojga rodziców...

    Albo pozbawic cie wladzy rodzicelskiej co w naszym pieknym kraju jest czyms
    normalnym. Czytajac post Boguslawa w zasadzie widze swoje zycie i zachowanie
    mojej ex... pozniej sprawa w sadzie rodzinnym o pozbawienie mnie wladzy i
    proba zalatwienia interesu matki kosztem wszystkich (przede wszystkim
    dziecka). Niestety rece opadaja ale taki jest wymiar (nie-)sprawiedliwosci w
    Polsce. Jak sie interesujesz tematem to wskocz na stronki www.tata.pl moze
    cos ci sie przyda.

    Pozdrawiam Misiek