  • 1. Data: 2004-10-19 20:34:15
    Temat: zmiana kategorii wojskowej
    Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <n...@s...info-spama>

    Witam !

    czy ktos z szanownych grupowiczow skladal wniosek o zmiane kategorii
    wojskowej z A na D ?
    a moze ktos sie orientuje jak dokladnie cala sprawe zalatwic ?

    niedawno dowiedzialem sie o astmie, a to mnie kwalifikuje na D

    pozdrawiam
    Blazej Patrzalek aka BaRMaN

  • 2. Data: 2004-10-19 21:34:26
    Temat: Re: zmiana kategorii wojskowej
    Od: "DaMoN" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Blazej Szymon Patrzalek" <n...@s...info-spama> napisał w
    wiadomości news:cl3tv8$h70$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > a moze ktos sie orientuje jak dokladnie cala sprawe zalatwic ?
    > niedawno dowiedzialem sie o astmie, a to mnie kwalifikuje na D

    Zadzwon najlpiej do WKU i spytaj.
    Z tego co wiem piszesz podanie o ponowna komisje lekarska w zwiazka z
    istotna zmiana stanu zdrowia.
    Do tego wniosku nalezy dolaczyc orzeczenie od lekarza o akutalnym stanie
    zdrowia - w przychodni nikt nie bedzie wiedzial co to jest :(
    Czyli pewnie orzeczenie typu "jestes zdrow" z wyjatkiem tego na co sie
    uskarzasz.
    I wsjo.
    Czy astmna klasyfikuje do zmiany kat. na D - nie wiem - ale pewnie tak.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN

  • 3. Data: 2004-10-20 05:59:41
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Witam !
    >
    > czy ktos z szanownych grupowiczow skladal wniosek o zmiane kategorii
    > wojskowej z A na D ?
    > a moze ktos sie orientuje jak dokladnie cala sprawe zalatwic ?

    Zglosisc do WKU , skieruja do specjalisty (dobrze by bylo zebys mial
    historie choroby). Potem jesli za pierwszym razem orzeczenie bedzie dla
    Ciebie pozytywne na 100 % sie odwolaja i pojdziesz drugi raz.
    Jesli nie masz historii choroby to mozesz miec klopot ze tak nagle
    zachorowales , ale wszystko mozliwe.

    VG

  • 4. Data: 2004-10-20 09:34:12
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl>

    a czy jest mozliwosc zmiany kategorii w druga strone? tzn z D na A?
    pozdro

  • 5. Data: 2004-10-20 10:02:06
    Od: tokash <t...@o...pl>

    Użytkownik Maciek napisał:
    > a czy jest mozliwosc zmiany kategorii w druga strone? tzn z D na A?
    > pozdro

    To ja mam jeszcze inne pytanie. Walcze o kategorie D juz od dluzszego
    czasu, kolejno przyznawano mi kategorie, A (bez dokumentacji), potem B6,
    kolejnym razem A od czego odwolalem sie do terenowej komisji lekarskiej
    w krakowie i udalo mi sie wywalczyc B12. Skoro jush tak dlugo walcze z
    wojskiem, to jaki moze byc ze mnie pozytek w armii;)
    Czy w obecnej sytuacji jest jakis sposob zeby mi w koncu wbili "misia"
    do ksiazeczki i dali spokoj. Nie wiem, kategoria D badz sluzba zastepcza
    cokolwiek co daloby mi swiety spokoj od tej instytucji:)
    Glownie rozchodzi sie tu o to ze chcialbym zalorzyc dzialalnosc
    gospodarcza i wziasc na nia kredyt, bez uregulowanego stosunku do sluzby
    wojskowej jest to conajmniej trudniejsze.

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 6. Data: 2004-10-20 12:33:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Maciek wrote:

    > a czy jest mozliwosc zmiany kategorii w druga strone? tzn z D na A?
    > pozdro

    nie, chyba ze przyznasz sie do oszustwa a wtedy siedziec pojdziesz.
    Dlatego lepiej miec A a pozniej sobie w razie czego na D przerobic.

    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty...chwasty co przeszkadzają żyć
    drugim...

  • 7. Data: 2004-10-20 12:46:08
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > nie, chyba ze przyznasz sie do oszustwa a wtedy siedziec pojdziesz.
    > Dlatego lepiej miec A a pozniej sobie w razie czego na D przerobic.

    w czasie gdy dostawal D jego stan zdrowia nie "rokowal" poprawy przy
    owczesnym stanie wiedzy medycznej

    teraz mogl przejsc jakas "rewolucyjna/nowoczesna" kuracje
    i w zwiazku z tym jego stan zdrowia ulegl poprawie
    jesli w czyms mu ta kategoria D w zyciu przeszkadza czemu by sie nie
    odwolac o ponowna komisje lekarska?

    nie oceniaj innych wg wlasnych kategorii, wyobraz sobie ze nie kazdy kto
    dostaje D jest oszustem i kombinatorem

  • 8. Data: 2004-10-20 15:02:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    baldhorse wrote:

> [...]
    >
    > nie oceniaj innych wg wlasnych kategorii, wyobraz sobie ze nie kazdy
    > kto dostaje D jest oszustem i kombinatorem

    Tym niemniej sporo takich jest.
    W każdym razie w opiece zdrowotnej Straży Miejskiej chyba pracuje
    cudotwórca, bo przetoczyła się tam fala cudownych ozdrowień po tym jak
    weszły przepisy, że z "D" być strażnikiem nie można...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2004-10-21 13:42:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie oceniaj innych wg wlasnych kategorii, wyobraz sobie ze nie kazdy kto
    > dostaje D jest oszustem i kombinatorem

    powiedzialem to co mi powiedzial lekarz ktory przez kilka lat pracowal w
    komisji wojskowej. Nie oceniam innych po sobie kutasie, mam A.
    Wypraszam sobie takie teksty.

    P.

  • 10. Data: 2004-10-21 15:18:04
    Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno_irc.pl>

    > powiedzialem to co mi powiedzial lekarz ktory przez kilka lat pracowal w
    > komisji wojskowej. Nie oceniam innych po sobie kutasie, mam A.
    > Wypraszam sobie takie teksty.

    za ogolna kulture i ekspresyjnosc wypowiedzi, plonk