  • 1. Data: 2006-06-27 07:26:38
    Temat: złom na parkingu
    Od: "}\)i\({" <n...@p...eu>

    Witam

    Pod blokiem na parkingu (ogrodzonym, tylko dla mieszkańców) ktoś postawił niesprawne
    auto, stoi podparte cegłą z tyłu bo inaczej błotnik opierałby sie na ziemi, w środku
    poobdzierane itp
    Parking jest mały, a ten złom zajmuje miejsce. Czy można interweniować do
    opdpowiednich władz, czy ten samochód ma prawo tak stać (jeśli to samochód
    mieszkańca)?

  • 2. Data: 2006-06-27 12:12:59
    Temat: Re: złom na parkingu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    })i({ [###n...@p...eu.###] napisał:
> [...]
    władz,
    > czy ten samochód ma prawo tak stać (jeśli to samochód mieszkańca)?

    Zaczął bym od zarządcy terenu. W końcu to parking dla samochodów, a
    nie składowisko odpadów w postaci złomu. Jeśli ten samochód faktycznie
    jest złomem, to następnym krokiem może być powiadomienie Straży
    Miejskiej, bo do składowania złomu są odpowiedniejsze miejsca.

  • 3. Data: 2006-06-27 20:25:44
    Od: "R6" <bez spamu_r6@gazeta.pl>

    Użytkownik "})i({" <n...@p...eu> napisał w wiadomości
[...]

    wypchnij lekko na droge i dopiero wtedy zadzwon po straz miejska, zajma sie
    nim wtedy skutecznie...
    pozdro:)

  • 4. Data: 2006-06-27 20:46:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *})i({* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > mały, a ten złom zajmuje miejsce. Czy można interweniować do
    > opdpowiednich władz, czy ten samochód ma prawo tak stać (jeśli to

    Niedawno zainterweniowałem w mojej okolicy w temacie 3 złomów, malucha
    już nie ma, rozpirzone BMW oraz stareńki VW Transporter zostały
    ofotografowane przez policję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 5. Data: 2006-06-27 21:53:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 22:46:55 +0200, Olgierd napisał(a):

    > Niedawno zainterweniowałem w mojej okolicy w temacie 3 złomów, malucha
    > już nie ma, rozpirzone BMW oraz stareńki VW Transporter zostały
    > ofotografowane przez policję.

    Potwierdzam, daje to rezultat. Na parkingu pod moim blokiem skutecznie
    zabrali zdezelowanego poloneza. Wpierw oblepili go wezwaniami o zabranie
    auta, z wyznaczonym terminem - a po tym czasie od razu zabrali. Trwało to
    chyba około tygodnia.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-06-27 22:22:02
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
    Fajne. Wszędzie gdzie jest cywilizacja to nawet jak coś jest niczyje to i tak
    jest czyjeś. A tutaj nic prostrzego jak spowodować kradzież w majestacie prawa.
    Wystarczy zgłosić i zabierają. Najpierw stare samochody potem sklepy inaczej
    wierzacym. Kolejny krok to grużlicy i rowerzyści. Jest się z czego cieszyć. Tomek