  • 1. Data: 2006-06-26 19:25:48
    Temat: Odpis świadectwa maturalnego
    Od: "Kasia" <K...@w...pl>

    Witam,

    Potrzebuję do pracy dostarczyć świadectwo ukończenia szkoły średniej,
    niestety odpis mi zginął, a orginał mam na uczelni.
    Mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z wzięciem świadectwa z uczelni na
    kilka dni ?
    W jaki sposób zrobić taki odpis? wystarczy zrobić xero i pójsc do
    notariusza? ile moze to kosztowac w Warszawie i gdzie moge to zrobić
    najtaniej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-26 19:30:59
    Temat: Re: Odpis świadectwa maturalnego
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kasia napisał(a):
> [...]
    > niestety odpis mi zginął, a orginał mam na uczelni.
    > Mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z wzięciem świadectwa z uczelni na
    IHMO tak. Zwlaszcza jesli pani w dziekanacie bedzie miala zly dzien
    > W jaki sposób zrobić taki odpis? wystarczy zrobić xero i pójsc do
    > notariusza? ile moze to kosztowac w Warszawie i gdzie moge to zrobić
    > najtaniej?
    Ksero? pare groszy. Notariusz - kazdy ma taka sama stawke maksymalna i
    raczej nie zechca zejsc z taksy (bo to raczej mala kwota bedzie). Mysle
    ze to kwota 20-40zl.
    Notariusz nie zrobi odpisu z ksero. Zrobi odpis z oryginalu. A czy
    wystarczy ksero czy tez potrzebny jest odpis notarialny - zapytaj sie
    pracodawcy
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-06-26 19:31:17
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-26 21:25, Kasia wrote:
> [...]
    > niestety odpis mi zginął, a orginał mam na uczelni.
    > Mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z wzięciem świadectwa z uczelni na
    To zależy od uczelni. W sumie nie powinny.

    > W jaki sposób zrobić taki odpis? wystarczy zrobić xero i pójsc do
    > notariusza? ile moze to kosztowac w Warszawie i gdzie moge to zrobić
    > najtaniej?

    Nie trzeba kserować, wystarczy zanieść oryginał do notariusza, on już
    sobie sam skseruje. Kosztuje to w całej Polsce tyle samo -- bo
    notariusze nie konkurują ze sobą ceną.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 4. Data: 2006-06-26 19:48:57
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W jaki sposób zrobić taki odpis? wystarczy zrobić xero i pójsc do
    > notariusza? ile moze to kosztowac w Warszawie i gdzie moge to zrobić

    Uczelnia też może poświadczyć zgodność z orginałem, bo do notariusza tżeba
    okazać orginał, by mógł poświadczyć zgodność z orginałem.

  • 5. Data: 2006-06-26 20:16:27
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Kasia napisał(a):

    > Mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z wzięciem świadectwa z uczelni na
    > kilka dni ?

    To zależy od uczelni; jak się kiedyś dowiadywałem (u mnie) to wydanie
    świadectwa było równoważne ze skreśleniem z listy studentów. :-)

    --
    Filip.

  • 6. Data: 2006-06-26 20:37:05
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Kasia napisała:
    > Potrzebuję do pracy dostarczyć świadectwo ukończenia szkoły średniej,
    > niestety odpis mi zginął, a orginał mam na uczelni.

    Wystarczy Ci kopia potwierdzona za zgodność? Uczelnia zapewne bez
    problemu od ręki Ci taką przygotuje.

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-06-26 21:02:39
    Temat: Odp: Odpis świadectwa maturalnego
    Od: "jagna" <j...@o...pl>

    Użytkownik Kasia <K...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:e7pccl$koq$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > W jaki sposób zrobić taki odpis? wystarczy zrobić xero i pójsc do
    > notariusza? ile moze to kosztowac w Warszawie i gdzie moge to zrobić

    W postkomunistycznej, liberalnej Polsce wszystko kosztuję. Każą
    płacić nawet za to, że sie oddycha.

    J.

  • 8. Data: 2006-06-26 23:13:54
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kasia wrote:
> [...]
    > niestety odpis mi zginął, a orginał mam na uczelni.
    > Mam pytanie czy mogą być jakieś problemy z wzięciem świadectwa z uczelni na

    Normalna uczelnia bez problemu powinna ci wydac swiadectwo po napisaniu
    swistka, w stylu.
    "proszę o wypozyczenie swiadectwa do dnia w celu ..."

    Zresztą nie mają prawa ci odmówić.

  • 9. Data: 2006-06-26 23:17:03
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    witek napisał(a):

    > "proszę o wypozyczenie swiadectwa do dnia w celu ..."

    Wypozyczenie? Przeciez to jego :)

    Jacek

  • 10. Data: 2006-06-27 00:14:57
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>