  • 11. Data: 2004-03-14 21:32:28
    Temat: Re: zgodnie z prawem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kyniu wrote:

    > Obawiam sie ze zmiana promotora tez nie pomoze - zamkniety krag znajomych i
    > ukladow. Wylacznie rzeczowa rozmowa, poparta argumentami, bez ubiegania sie
    > do emocji, jest w stanie pomoc. Zycze powodzenia.

    Jako, że jestem paranoikiem ;), nasuwa mi się stara mądrość życiowa:
    jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze.

  • 12. Data: 2004-03-14 21:37:28
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Sun, 14 Mar 2004 22:32:28 +0100, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisal(a):

    > jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o pieniądze.

    A moze tylko o zly dzien promotora. Ktoz to wie.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 13. Data: 2004-04-12 14:23:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 14 Mar 2004 16:00:52 +0100, Majka <M...@p...fm> wrote:

    >Jeśli chodzi o cytowanie słów autorów książek
    >to wszystko skrupulatnie mam pozaznaczane i opisane co i z czego
    >korzystałam. (dokładnie 1 cytat :) )
    Pewien profesor, moj recenzent, zwykl mawiac:
    "Jeden cytat to plagiat. Dwa lub wiecej cytatow - to dyskusja
    literatury."

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl