  • 1. Data: 2004-03-13 23:07:17
    Temat: Prawo unijne w sprawie zwiazkow zawodowych
    Od: z...@p...onet.pl

    Witam,
    obilo mi sie o uszy ze po wstapieniu do UE czyli po 1 maja 2004 w
    kazdym zakladzie pracy w Polsce bedzie musiala istnec organizacja
    zwiazkowa czy tez jakas zorganizowana reprezentacja zalogi.
    Czy ktos moglby mnie oswiecic w tym temacie lub podac informacje gdzie
    sie moge dowiedziec szczegolow ?

    Interesuje mnie jaka to organizacja musi istniec w zakladzie, w jaki
    sposob ma byc wylaniana i jaki bedzie jej zakres praw i obowiazkow.

    P.S.
    Jesli pisze na nie wlaciwa grupe to prosze o naprostwanie mnie - ta mi
    sie wydawala najbardziej odpowiednia.