  • 1. Data: 2003-08-29 11:42:31
    Temat: Ile za rozwod
    Od: Ariel <a...@w...pl>

    Witam, ile moge zaplacic za rozwod zarabijac 4000 zl

  • 2. Data: 2003-08-29 11:50:16
    Temat: Re: Ile za rozwod
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Ariel wrote:

    > Witam, ile moge zaplacic za rozwod zarabijac 4000 zl

    Za koszty sądowe? Adwokata? Dojazdy na rozprawy? Wynajęcie detektywa, który
    będzie śledził małżonka? ;)

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-08-29 15:40:40
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

    jak juz to malzonke
    Ariel to "meskie" imie

    Co do kosztow na pewno nie ma na to wplywu to ile zarabiasz.
    Standardowa procedura :-)

  • 4. Data: 2003-08-29 16:02:23
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

    > jak juz to malzonke
    > Ariel to "meskie" imie
    >
    > Co do kosztow na pewno nie ma na to wplywu to ile zarabiasz.
    > Standardowa procedura :-)

    Niezupełnie....
    Wpis sądowy w sprawach o rozwód waha się od 30 do 600 zł - a jego wysokość jest
    właśnie zależna od wysokości zarobków. Przy zarobkach 4000 zł wpis będzie
    blisko górnej granicy.
    Poza tym jeśli w sprawie o rozwód byłby przeprowadzony podział majątku lub też
    zasądzone zostały alimenty wysokość wpisu wzrośnie
    Dochodzą do tego koszty zastepstwa procesowego strony przeciwnej (w razie
    przegrania), koszty dojazdów świadków (o ile zgłoszą takie żądanie)
    Ben

  • 5. Data: 2003-08-29 16:04:38
    Temat: Zmiana nazwiska
    Od: n0n4m3 <n...@i...pl>

    Hey, mam pytanie odnosnie zmiany nazwiska, jak to sie odbywa.
    Chce zmienic nazwisko, na nazwisko mojego ojca biologicznego.
    Teraz mam nazwisko ojczyma.
    Biologicznego poznalem majac 20 lat.
    Biologicny mieszka w usa jest kubanczykiem.
    Jakich dokumentow potrzebuje?
    Ile trwa taki proces ? zmiany nazwiska ? i ile moze kosztowac ?
    ( podaje linki do aktow urodzenia http://icn.pl/~n0n4m3/syn.pdf ,
    http://icn.pl/~n0n4m3/ojciec.pdf ).

    to jest strasznie zamotane chce przybrac nazwisko ojca zeby wyjechac do
    usa i legalnie przebywac tam, na stale
    ojciec jest legalnie
    z pochodzenia jest kubanczykiem
    ja mam 23 lata teraz.

    obecnie nazywam sie Krystian Siek ojciec nazywa sie Lazaro Roman.
    mam nazwisko ojczyma
    a w akcie urodzenia mam panienskie matki
    troche to zamotane
    da sie zebym mial biolobicznego ?

    dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam

    ps.
    odpowiedzi prosze kierowac na e-mail: n...@w...pl

    (generalnie chodzi mi o proces zmiany nazwiska, jak to sie odbywa?) i jak
    to zrobic w moim przypadku najlepiej, jak trzeba to jeszcze moge wyjasnic
    co i jak

  • 6. Data: 2003-08-30 22:04:27
    Od: "therion" <t...@w...pl>

> [...]
    jest
    > właśnie zależna od wysokości zarobków. Przy zarobkach 4000 zł wpis będzie

    Zgadzam się z z powyższm zdanbiem, licz raczej na górną granicę ...

    Sąd nie zna LITOŚCI....

  • 7. Data: 2003-08-30 22:25:57
    Temat: Re: Zmiana nazwiska
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik n0n4m3 <n...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@b...icn.pl...
    > Hey, mam pytanie odnosnie zmiany nazwiska, jak to sie odbywa.
    > Chce zmienic nazwisko, na nazwisko mojego ojca biologicznego.
    > Teraz mam nazwisko ojczyma.

    uzyskane droga adm.
    > Biologicznego poznalem majac 20 lat.
    > Biologicny mieszka w usa jest kubanczykiem.
    > Jakich dokumentow potrzebuje?

    pozew o ustalenie ojcostwa
    > Ile trwa taki proces ?

    dlugo :) obrot zagraniczny

    zmiany nazwiska ?

    po ustaleniu pewnie nie bedzie problemu

    i ile moze kosztowac ?

    strona dochodzaca ustalenia ojcostwa i roszczen z tym zwiazanych zwolniona
    jest od ponoszenia kosztow art.111par.1kpc ponadto moze wnosic o ustalenie
    dla niej adwokata art.117 par. 1-2 kpc

    Sandra