  • 11. Data: 2006-06-28 09:29:25
    Temat: Re: zaufaj fryzjerowi
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tosia napisał(a):
> [...]
    > skrocil, tylko zostawil mi pedzelek zwisajacy po szyii, zamiast "pedzla" ;)
    > .Nie wiem moze nie jasno sie wyrazam, dla mnie to oczywiste, ze jak
    > wczescniej obielam wlosy reka to czulam pelna garsc.Wszyscy mi zazdroscili
    > tak gestych wlosow, a teraz wystarczy mala gumeczka elastyczna zeby objela
    > te wlosy co zostaly, czyli ok. 1/4 tego co bylo wczesniej. Nie tak sie
    > umawialismy.
    > eh, niewazne zreszta...ludzie maja wieksze problemy i nie histeryzuja.
    > Poprostu musialam ostrzec inne kobiety i juz.

    wrzuc zdjecie

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 12. Data: 2006-06-28 09:29:47
    Od: stern <s...@0...pl>

    Tosia napisał(a):

    > Poprostu musialam ostrzec inne kobiety i juz.

    ok, przekaże ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 13. Data: 2006-06-28 19:18:38
    Od: "Monika Wiśniewska" <w...@s...nsm.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > wrzuc zdjecie

    oj Tosia juz przesadza, niech na serio wrzuci. przegina ze "spamem" wrecz na
    innych grupach.

    Tosiu, ogol sie, zrob tatuaze. to bardziej boli niz odrost wlosow.
    pzdr