  • 1. Data: 2006-06-27 20:12:56
    Temat: Symbole PKWiU
    Od: "Krzysiek Z." <t...@t...pl>

    Witam,

    Właśnie segreguję faktury do Zwrotu VAT na podstawie załącznika Ministra
    Transportu i Budownictwa z materiałami budowlanymi, które miały podatek 7%,
    a teraz mają 22%.
    Nie mogę połapać się o co chodzi z symbolami PKWiU.
    Czy symbol na fakturze np. 28.11.23-63.19 musi byc identyczny jak ten w
    załączniku (w załączniku mam 28.11.23-63), czy może ma zgadzać się tylko
    początek ??
    Co oznacza "ex" przed niektórymi symbolami w tymże załączniku ???

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 2. Data: 2006-07-03 13:01:37
    Temat: Re: Symbole PKWiU
    Od: "dekretowiec" <p...@a...pl>

    Ex (eh ..wszystko napisano w drugim zalaczniku) oznacza ze sa wyjatki.

    Jezeli masz symbol 28.11.23-63.19
    a "znalazles" w zalaczniku tylko 28.11.2
    to oznacza ze ten towar tez podlega zwrotowi roznicy VAT, a któtki kod to
    cała grupa podlegajaca zwrotowi róznicy VAT

    mozesz sobie to tlumaczyc jako 28.11.2 XXX
    XXX-dowolna cyfra, końcówka