  • 11. Data: 2006-12-17 17:32:29
    Temat: Re: zatrudnienie męża
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Znowu coś pierdnąłeś bez zastanowienia...

    Wszyscy pierdzicie... w przeciwieństwie do mnie, bo wyszło na moje :-)

    +inż.leva+

  • 12. Data: 2006-12-17 17:33:10
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Mam prośbę, usuń ten tytuł inż.

    Bo co? Bo co? Zapłaciłem, wzionem, mom i urzywom.

    +inż.leva+

  • 13. Data: 2006-12-17 17:34:11
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > I przepuściłbym Ci to, gdyby nie ten Twój tekst o pierdzeniu. Sam
    > pierdzisz o czymś, o czym nie ma pojęcia i jeszcze ustawiasz innych.

    Da się... nie da się...
    WAŻNE, ŻE SIĘ FINANSOWO W ŻADNYM WYPADKU NIE OPŁACA!!!

    +inż.leva+

  • 14. Data: 2006-12-17 20:34:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message

    > Wszyscy pierdzicie... w przeciwieństwie do mnie, bo wyszło na moje :-)

    bądź łaskaw policzyć jeszcze ile raze nie wyszło na twoje i ile razy ktoś
    kto z twoich byłby skorzystał poszedłby o ile nie siedzieć to z torbami.
    Weź ten współczynnik pod uwagę i tyle razy ile będziesz chciał coś jeszcze
    napisać o czym nie masz pojęcią po prostu nie pisz.

  • 15. Data: 2006-12-17 21:00:14
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > Bo co? Bo co? Zapłaciłem, wzionem, mom i urzywom.

    Mam sąsiada, miły dość ale jakiś taki nierozgarnięty. Piotrkiem go
    zacznę nazywać.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 16. Data: 2006-12-17 21:34:04
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Mam sąsiada, miły dość ale jakiś taki nierozgarnięty. Piotrkiem go zacznę
    > nazywać.

    Widzę, że lubisz być dymany... przez państwo ;-)

    +inż.leva+

  • 17. Data: 2006-12-17 21:34:40
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > bądź łaskaw policzyć jeszcze ile raze nie wyszło na twoje i ile razy ktoś
    > kto z twoich byłby skorzystał poszedłby o ile nie siedzieć to z torbami.

    Napiszę po "waszemu" PODSTAWA PRAWNA!!!

    +inż.leva+

  • 18. Data: 2006-12-17 21:51:38
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Napiszę po "waszemu" PODSTAWA PRAWNA!!!

    podstawa prawna czego? Że jesteś głupi?

  • 19. Data: 2006-12-18 00:33:09
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > Widzę, że lubisz być dymany... przez państwo ;-)

    "gdy bogowie chcą skarać człowieka to odbierają..."

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 20. Data: 2006-12-18 01:29:16
    Od: "r3d1" <r...@p...fm>