  • 1. Data: 2006-12-16 21:20:01
    Temat: zatrudnienie męża
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    1. Czy mogę zatrudnić w swojej firmie męża ?
    2. Czy za męża pomagającego w prowadzeniu firmy powinnam opłacać ZUS? Jeśli
    tak to na jakich zasadach? Czy tylko zdrowotny czy również społeczny i od
    jakiej podstawy?

  • 2. Data: 2006-12-16 22:03:06
    Temat: Re: zatrudnienie męża
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > 1. Czy mogę zatrudnić w swojej firmie męża ?

    Nie opłaca się. Zrób go pełnomocnikiem.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-16 22:45:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Edyta" <n...@w...pl> wrote in message
    > 1. Czy mogę zatrudnić w swojej firmie męża ?

    za mało danych, bo nic nie napisałas o formie firmy.
    DG, spółka, czy cokolwiek jeszcze innego.

  • 4. Data: 2006-12-16 22:45:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wrote in message

    > Nie opłaca się. Zrób go pełnomocnikiem.

    Znowu coś pierdnąłeś nie mając o tym pojęcia.

  • 5. Data: 2006-12-16 23:57:54
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    > "Edyta" <n...@w...pl> wrote in message
    >
    > za mało danych, bo nic nie napisałas o formie firmy.
    > DG, spółka, czy cokolwiek jeszcze innego.

    Działalność Gospodarcza

  • 6. Data: 2006-12-17 00:52:33
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Edyta" <n...@w...pl> wrote in message

    > Działalność Gospodarcza
    Nie da się zatrudnić męża.
    Możesz go co najwyżej wpisać jako współpracującego.
    Nie jestem na bieżąco, ale chyba nic sie nie zmieniło w tym zakresie.

  • 7. Data: 2006-12-17 07:20:24
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <w...@g...pl.invalid> napisal(a):

    > Nie da się zatrudnić męża.
    > Możesz go co najwyżej wpisać jako współpracującego.

    Znowu coś pierdnąłeś bez zastanowienia...

    Da się, tylko jego wynagrodzenie nie stanowi KUP.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 8. Data: 2006-12-17 11:11:59
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > +inż.leva+

    Mam prośbę, usuń ten tytuł inż. Nie wiem jakie są Twoje intencje, ale
    obrażasz ludzi, dzięki, którym nie siedzisz w jaskini albo lepiance, zaś
    w święta będziesz miał ciepło, jasno i zatrzęsienie dostępnych towarów.

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 9. Data: 2006-12-17 15:41:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message

    > Znowu coś pierdnąłeś bez zastanowienia...
    >
    > Da się, tylko jego wynagrodzenie nie stanowi KUP.

    Toteż napisałem pod spodem, że to nie moja działka i dawno sie tym nie
    zajmowałem i głowy nie daję, tylko to zdanie inteligentnie wyciąłes bo ci do
    kontekstu nie pasowało.

  • 10. Data: 2006-12-17 15:46:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <w...@g...pl.invalid> napisal(a):

    > Toteż napisałem pod spodem, że to nie moja działka i dawno sie tym nie
    > zajmowałem i głowy nie daję, tylko to zdanie inteligentnie wyciąłes bo ci do
    > kontekstu nie pasowało.

    Po co zatem pisać w formie twierdzącej kategoryczny osąd dodając, że
    się na tym kompletnie nie zna? Przecież to nie jest nic ponad
    zużywanie klawiatury. Nie wiedział, ale powiedział.

    I przepuściłbym Ci to, gdyby nie ten Twój tekst o pierdzeniu. Sam
    pierdzisz o czymś, o czym nie ma pojęcia i jeszcze ustawiasz innych.