  • 1. Data: 2005-03-20 18:57:43
    Temat: zastaw rejestrowy
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    Witam,

    skradziono mi samochód. Policja przysłała mi zawiadomienie o umorzeniu
    śledztwa. Chciałem wyrejestrować samochód.
    W dowodzie rejestracyjnym mam jednak adnotację, ze pojazd stanowi zastaw
    rejestrowy dla banku. Mam również pismo z banku, ze mój dług został
    spłacony.
    Odmówiono mi wyrejestrowania pojazdu, bo powinienem mieć z sądu decyzję o
    wykreśleniu z rejestru zastawów. (nie wiem po jaką cholerę bank dał mi
    pismo do wydziału komunikacji a nie sądu).
    Nie dziwiłbym się tej decyzji gdyby chodziło tylko o wykreślenie tej
    adnotacji, ale tu chodzi wyrejestrowanie pojazdu który jest skradziony.
    czy mają rację?
    już nie chodzi o te 50 zł, ale to cały miesiąc czekania ...

    pozdr.
    Lori