  • 1. Data: 2005-03-20 18:18:24
    Temat: wyrzucenie z mieszkania - umowa uzyczenia
    Od: LukeMal <luke_costam@cos_tam_.pol>

    witam
    na podstawie umowy uzyczenia, uzyczono mi mieszkanie
    od 1paz2004 do 1paz2005
    w umowie napisano, ze mam zwolnic mieszkanie w ciagu 7dni od daty
    wygasniecia umowy.

    jeden z punktow mowi: ze jesli zniszcze mieszkanie lub podnajme je
    komus, wtedy moga mnie wyrzucic.

    pytanie: czy jesli uzytkuje mieszkanie zgodnie z umowa i place na czas,
    wlasciciel mieszkania moze mnie wyrzucic?

    jesli tak to jaki jest czas na "wyniesienie" sie?

    dziekuje z gory i pozdrawiam serdecznie
    Lukasz

  • 2. Data: 2005-03-20 18:39:51
    Temat: Re: wyrzucenie z mieszkania - umowa uzyczenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "LukeMal" <luke_costam@cos_tam_.pol> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlasciciel mieszkania moze mnie wyrzucic?
    >
    > jesli tak to jaki jest czas na "wyniesienie" sie?

    chyba jest wyraznie napiesnae do 1 pazdziernika 2005 roku.

    P.