  • 1. Data: 2005-03-20 17:18:52
    Temat: Ochrona danych osobowych?
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Hmm takie pytanko.
    Gazeta krakowska opublikowała takie cóś jak zdjęcia z klas maturalnych i
    podpis pod tymi zdjęciami z nazwiskami.

    Hmm czy mogła tak bez pytania ;) ?? art. 3a $2 ustawy o ochronie danych
    osobowych?

    A może to wina szkoły?

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 2. Data: 2005-03-20 17:25:27
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych?
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpis pod tymi zdjęciami z nazwiskami.
    >
    > Hmm czy mogła tak bez pytania ;) ?? art. 3a $2 ustawy o ochronie danych

    Podczepię się do pytania:
    Gazeta lokalna niewielkiego miasta drukuje nazwiska osób, które dokonały
    wpłaty na miejscowy klub sportowy 1% swojego podatku (bez kwot).
    Może?

    L.

  • 3. Data: 2005-03-20 22:37:26
    Od: clicker <d...@i...net>

    Liwiusz wrote:
    > U?ytkownik "grizz" <g...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Podczepi? si? do pytania:
    > Gazeta lokalna niewielkiego miasta drukuje nazwiska osób, które dokona?y
    > wp?aty na miejscowy klub sportowy 1% swojego podatku (bez kwot).
    > Mo?e?
    >
    > L.

    Ja tez sie podczepie. Pewna lokalna gazeta opublikowala ze niejaki
    George B. planuje napad na Iran. Mogli?

  • 4. Data: 2005-03-20 23:19:35
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2005 22:37:26 GMT, clicker <d...@i...net> napisał:

    > Ja tez sie podczepie. Pewna lokalna gazeta opublikowala ze niejaki
    > George B. planuje napad na Iran. Mogli?

    hmmm wiesz ja jeszcze zielony jestem, ale nie przesadzaj ;)

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 5. Data: 2005-03-21 07:07:34
    Od: ORTG <o...@g...pl>

    grizz napisał(a):

    > hmmm wiesz ja jeszcze zielony jestem, ale nie przesadzaj ;)

    1 i 2 pytanie - mogli jeżeli osoby umieszczone w gazetach wyrazily na to
    zgodę,
    3 - mogli bo jest to osoba publiczna

  • 6. Data: 2005-03-21 07:40:46
    Od: grizz <g...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Mar 2005 08:07:34 +0100, ORTG <o...@g...pl> napisał:

    > 1 i 2 pytanie - mogli jeżeli osoby umieszczone w gazetach wyrazily na to
    > zgodę,

    hmm czyli, nie mogli. Zgody nie było.
    Tak?

    --
    ==||===grizz===-
    Voiceless it cries,

  • 7. Data: 2005-03-21 07:51:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 20 Mar 2005 22:37:26 GMT, użyszkodnik clicker
    <d...@i...net> napisał:

    > Ja tez sie podczepie. Pewna lokalna gazeta opublikowala ze niejaki
    > George B. planuje napad na Iran. Mogli?

    mogli, bo Goorge B. nie podlega w/w ustawie :P

    --
    futszaK
    601061867