  • 1. Data: 2004-07-05 08:38:15
    Temat: zasiłek_nie_dla_wszystkich? - proszę o informacj
    Od: "bartek.pierzchalski" <b...@g...pl>

    Witam

    Przepisy dotyczące zasiłku zmieniają sie tak szybko, że od każdej osoby,
    która wie cokolwiek na ten temat słyszę coś innego.
    Proszę zatem o informację, jak w świetle obecnych przepisów wygląda
    sytuacja osoby, która:
    Prowadziła przez kilka lat własną dziłalność. Po kilku latach firma została
    "przepisana" na kogoś innego. Od tego też czasu - ów osobnik nie jest
    nigdzie zarejestrowany ( brak opłat na zdrowotne, zus itp - okres 1 roku).
    Czy w takiej sytuacji może on obecnie liczyć na zasiłek?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2004-07-05 12:55:12
    Temat: Re: zasiłek nie dla wszystkich? - proszę o informacj
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "bartek.pierzchalski" <b...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ccb41t$53g$1@inews.gazeta.pl

    > Przepisy dotyczące zasiłku zmieniają sie tak szybko, że od każdej osoby,
    > która wie cokolwiek na ten temat słyszę coś innego.

    Nie zmieniają się "tak szybko". To, że otrzymujesz
    różne odpowiedzi zależy od tego jakie zadajesz
    pytanie i jakie podajesz dane.

> [...]
    > nie jest nigdzie zarejestrowany ( brak opłat na zdrowotne, zus itp -
    > okres 1 roku). Czy w takiej sytuacji może on obecnie liczyć na zasiłek?

    Może liczyć na zasiłek z Opieki Społecznej - MOPR.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jedyna prawdziwa choroba to syfilis. Wszystkie inne to z nerwów."

  • 3. Data: 2004-07-05 13:33:48
    Od: "bartek.pierzchalski" <b...@g...pl>

    > Nie zmieniają się "tak szybko". To, że otrzymujesz
    > różne odpowiedzi zależy od tego jakie zadajesz
    > pytanie i jakie podajesz dane.

    szybko- czyli informacje, których mogą mi udzielić znajomi korzystający z
    niego kilka lat temu są już nieaktualne.

    > Może liczyć na zasiłek z Opieki Społecznej - MOPR.

    I to wszystko?
    Gdybyś rowinął drugą zamiast pierwszej części swojej odpowiedzi- to wydaje
    mi sie, iż bardziej byś mi pomógł, nie tracąc przy tym tyle swojego czasu.
    Pzd
    Bartek

  • 4. Data: 2004-07-05 15:31:26
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "bartek.pierzchalski" <b...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:ccblc2$lck$1@inews.gazeta.pl

    > I to wszystko?
    > Gdybyś rowinął drugą zamiast pierwszej części swojej odpowiedzi- to
    > wydaje mi sie, iż bardziej byś mi pomógł, nie tracąc przy tym tyle
    > swojego czasu. Pzd

    A co tu można dodać jeśli nie wiadomo o jaki zasiłek
    Ci chodzi.? Jeśli spełnia warunki to niech ubiega się
    o zasiłek dla bezrobotnych.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Żadna waluta nie jest już pewna.