  • 1. Data: 2010-03-18 14:23:55
    Temat: zasiedzenie czesci nieruchomosci budynkowej
    Od: piegus <p...@g...com>

    mam 2 pytania odnosnie nastepujacej sytuacji:

    wlascicielem domu jest A, ktory mieszka " na dole", a na pietrze przez
    cale swoje zycie mieszkal i nadal mieszka B. W pazdzierniku B skonczy
    30 lat. Dom stal sie wlasnoscia A w 2009r.

    1.czy mozliwe jest zasiedzenie czesci a konkretnie pietra domu, który
    stanowi jedna nieruchomosc ?
    2. jesli tak czy mozna mowic o zasiedzeniu w zlej wierze w
    pazdzierniku przez B ?

  • 2. Data: 2010-03-18 14:50:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 07:23:55 -0700, piegus napisał(a):

> [...]
    > stanowi jedna nieruchomosc ?
    > 2. jesli tak czy mozna mowic o zasiedzeniu w zlej wierze w pazdzierniku

    Na jakiej podstawie B mieszka?

  • 3. Data: 2010-03-18 14:58:07
    Od: piegus <p...@g...com>

    On 18 Mar, 15:50, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > Na jakiej podstawie B mieszka?

    hmm dobre pytanie
    mieszka bo to jego rodzinny dom, do tej pory nikt go stamtad nie
    wyganial...
    nie ma zadnej umowy najmu czy czegos takiego, jest tam zameldowany ale
    A-jego kuzynka jest teraz wlascicielem domu.

  • 4. Data: 2010-03-18 16:08:48
    Od: piegus <p...@g...com>

    On 18 Mar, 15:58, piegus <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > nie ma zadnej umowy najmu czy czegos takiego, jest tam zameldowany ale
    > A-jego kuzynka jest teraz wlascicielem domu.

    nie wiem czy to ma znaczenie ale to pietro jest funkcjonalnie
    wydzielone-osobne wejscie, osobne liczniki.B remontuje je itd.

  • 5. Data: 2010-03-18 20:39:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Trochę jeszcze podrążmy:

    1. Mieszkał od urodzenia, więc zapewne jego rodzice też mieszkali. Na
    jakiej podstawie?

    2. Kto był właścicielem przed kuzynką?

  • 6. Data: 2010-03-21 14:40:36
    Od: piegus <p...@g...com>

    On 18 Mar, 21:39, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Trochę jeszcze podrążmy:
    >
    > 1. Mieszkał od urodzenia, więc zapewne jego rodzice też mieszkali. Na
    > jakiej podstawie?
    >
    > 2. Kto był właścicielem przed kuzynką?

    wlascicielem byla jego babcia, ktora przepisala ten dom na swoja corke
    (matke A, a ciotke B) a ona na swoja corke (czyli na A)
    babcia wciaz tam mieszka z A. B tak jak pisalam zajmuje pietro domu.