  • 1. Data: 2010-03-18 15:39:21
    Temat: Wezwanie do zapłaty
    Od: Robert <w...@w...pl>

    Witam,

    Jak wygląda sprawa wystawienia wezwania do zapłaty (firma->firma).

    Faktura została zapłacona z opóźnieniem, przelew wpłynął do nich 9ego
    (ode mnie wyszedł 8ego). W dniu 10ego wystawione zostało wezwanie (w
    którym powołano się na stan z dnia 8ego) i wzywa się do zapłaty... +
    oczywiście fakturka za wezwanie.

    Czy mam tutaj szanse jakieś walczyć ?
    W dniu, w którym zostaje wystawione wezwanie zobowiązanie, o którym mowa
    w wezwanie nie istnieje...

    Pozdrawiam serdecznie,

    RM.

  • 2. Data: 2010-03-18 15:57:48
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert pisze:
> [...]
    >
    > Czy mam tutaj szanse jakieś walczyć ?
    > W dniu, w którym zostaje wystawione wezwanie zobowiązanie, o którym mowa

    Co jest podstawą faktury za wezwanie? Jeśli wezwanie zostało wysłane
    po otrzymaniu wpłaty, to oczywiście opłata za nie - zakładając, że taką
    sobie ustaliliście - nie powinna być wymagana.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-18 16:02:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (18.03.2010 16:39), Robert wrote:
> [...]
    > (ode mnie wyszedł 8ego). W dniu 10ego wystawione zostało wezwanie (w
    > którym powołano się na stan z dnia 8ego) i wzywa się do zapłaty... +

    Z czym walczyć?

    p. m.

  • 4. Data: 2010-03-18 16:13:27
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010-03-18 16:57, Liwiusz pisze:

    > Co jest podstawą faktury za wezwanie? Jeśli wezwanie zostało wysłane po
    > otrzymaniu wpłaty, to oczywiście opłata za nie - zakładając, że taką
    > sobie ustaliliście - nie powinna być wymagana.

    Podstawą faktury jest "Opłata za wezwanie - umowa nr. XXX".
    Taka pozycja jest w rubryce "Pełna nazwa towaru/usługi".

    Pozdrawiam,

    RM.

  • 5. Data: 2010-03-18 16:14:04
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010-03-18 17:02, mvoicem pisze:

    > Z czym walczyć?
    >
    > p. m.

    Z bezzasadnym w mojej opinii wezwaniem.

    Pozdrawiam,

    RM.

  • 6. Data: 2010-03-18 16:15:55
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010-03-18 17:13, Robert pisze:

    > Podstawą faktury jest "Opłata za wezwanie - umowa nr. XXX".
    > Taka pozycja jest w rubryce "Pełna nazwa towaru/usługi".
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > RM.

    Dodam również, że data wystawienia faktury za wezwanie (opłata) to 10.03.

    Pozdrawiam,

    RM.

  • 7. Data: 2010-03-18 16:17:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert pisze:

    > Z bezzasadnym w mojej opinii wezwaniem.

    Czyli co dokładnie chcesz, jakieś odszkodowanie, czy co? Raczej nie
    ma szans.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-03-18 16:19:39
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010-03-18 17:17, Liwiusz pisze:

    > Czyli co dokładnie chcesz, jakieś odszkodowanie, czy co? Raczej nie ma
    > szans.

    Chodzi mi tylko o podważenie obowiązku zapłaty tej faktury "za wezwanie".

    RM.

  • 9. Data: 2010-03-18 16:26:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert pisze:

    > Chodzi mi tylko o podważenie obowiązku zapłaty tej faktury "za wezwanie".

    Jak będą dochodzić tej faktury, to wówczas sobie popodważasz.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-03-18 16:32:53
    Od: Robert <w...@w...pl>

    W dniu 2010-03-18 17:26, Liwiusz pisze:

    > Jak będą dochodzić tej faktury, to wówczas sobie popodważasz.

    Nie za bardzo rozumiem Twojej wypowiedzi.
    Faktura jest i muszę ją zapłacić.

    Pozdrawiam,

    RM.