  • 1. Data: 2010-03-18 14:18:57
    Temat: Poszukuje adminów, moderatorów itp
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Witam.

    Chciałbym utworzyć alternatywę dla starego skostniałego forum prawnego...

    moj adres to www.forumprawne.eu

    zapraszszam do wspołpracy

    --
    Wojciech Rudziński
    www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

  • 2. Data: 2010-03-18 23:14:52
    Temat: Re: Poszukuje adminów, moderatorów itp
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Mar 2010, rudy wrote:

    > Witam.
    >
    > Chciałbym utworzyć alternatywę dla starego skostniałego forum prawnego...

    A to jeszcze podaj adres tego "starego forum".
    Bo tu to nie forum, a usenet, tak dla porządku, więc na pewno masz
    na myśli jakieś inne, konkretne.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-03-19 05:15:04
    Od: rudy <w...@o...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A to jeszcze podaj adres tego "starego forum".
    > Bo tu to nie forum, a usenet, tak dla porządku, więc na pewno masz
    > na myśli jakieś inne, konkretne.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    to stare skostniałe nie miało zadnej alternatywy wiec nie widze potrzeby
    podawania jego adresu...

    jesli wszytkie drogi prowadza pod dany adres to chyba nie trzeba go
    podawać, czyż nie tak ??

    --
    www.forumprawne.eu - alternatywne forum - darmowe porady prawne

  • 4. Data: 2010-03-19 08:50:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 19-03-2010 06:15, rudy pisze:

    > to stare skostniałe nie miało zadnej alternatywy wiec nie widze potrzeby
    > podawania jego adresu...
    >
    > jesli wszytkie drogi prowadza pod dany adres to chyba nie trzeba go
    > podawać, czyż nie tak ??

    Koleś, sprawdź, co to jest usnet.
    Bo Twoja ignorancja w zestawieniu z zamiarami jest śmieszna i żałosna
    jednocześnie.

    To nie jest żadne forum.
    To jest usnet.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-03-19 09:40:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > Koleś, sprawdź, co to jest usnet.
    > Bo Twoja ignorancja w zestawieniu z zamiarami jest śmieszna i żałosna
    > jednocześnie.
    >
    > To nie jest żadne forum.
    > To jest usnet.

    Maddy, czy on gdzieś napisał, że TO jest forum?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-03-19 14:01:28
    Od: rudy <w...@o...pl>

    Maddy pisze:

    > Koleś, sprawdź, co to jest usnet.

    Ćwoku - nie jesteśmy kolesiami

    nie ma takiego (bicia) czegoś jak "usnet"

    > Bo Twoja ignorancja w zestawieniu z zamiarami jest śmieszna i żałosna
    > jednocześnie.

    sama jesteś ignorantką ;P

    > To nie jest żadne forum.
    > To jest usnet.

    to usenet...

  • 7. Data: 2010-03-19 15:31:28
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "rudy"

    >Ćwoku - nie jesteśmy kolesiami
    > sama jesteś ignorantką ;P
    Imponujesz kulturą osobistą i szacunkiem do kobiet, więc sądzę że
    zainteresowani współpracą z tobą będą pchali się drzwiami i oknami.

    > Wojciech Rudziński
    Podziwiam również odwagę i szacunek jaki okazujesz swojemu nazwisku
    pozwalając mu być powodem dumy krewnych i znajomych.

    pzdr
    olo

  • 8. Data: 2010-03-19 15:41:27
    Od: rudy <w...@o...pl>

    olo pisze:
    > Użytkownik "rudy"

    to cytat z filmu jak nie wiesz

  • 9. Data: 2010-03-19 15:49:40
    Od: rudy <w...@o...pl>

    olo pisze:

    > Imponujesz kulturą osobistą i szacunkiem do kobiet, więc sądzę że
    > zainteresowani współpracą z tobą będą pchali się drzwiami i oknami.

    Zobacz jak pięknie zaimponował mi moderator globalny Pan Janusz M. z
    konkurencyjnego forum

    www.pralkoporadnik.pol.pl/forum_prawne.JPG

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-03-19 16:06:10
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "rudy"

    >to cytat z filmu jak nie wiesz
    Znam sporo cytatów, "Psy" mogłyby być również dobrym źródłem obelg.
    Pewnie dlatego jest kilka sposobów na cytowanie w naszym języku na newsach.
    Więc cieszę się już, że przeprosisz i wyjaśnisz to osobom których ich
    niestosowanie mogło dotknąć.

    pzdr
    olo