  • 1. Data: 2008-03-05 23:00:14
    Temat: zarzuty - tylko do wglądu?
    Od: e...@g...com

    Witam,

    Prokuratura za pośrednictwem Policji przedstawiła mi zarzuty, pomijam
    że zupełnie bez sensu.

    ale nie wiem dlaczego tylko do wglądu, podpisałem w dwóch
    egzemplarzach (przez kalkę), a nie otrzymałem żadnego. Czy mam sie
    wrócić na Policję i poprosić ich o te zarzuty, czy jakiś wniosek
    napisać?

    czy takie postepowanie to się nazywa przedprocesowe?

    czyli np. wniosek o wydanie zarzutów w postepowaniu przedprocesowym i
    złozyć go na Policji?

  • 2. Data: 2008-03-05 23:09:17
    Temat: Re: zarzuty - tylko do wglądu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Jedna kopia jest do akt głównych, a druga do kontrolnych. Ty możesz jako
    strona dostać odpis. To będzie kserokopia.

  • 3. Data: 2008-03-05 23:15:08
    Od: e...@g...com

    On 6 Mar, 00:09, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jedna kopia jest do akt głównych, a druga do kontrolnych. Ty możesz jako
    > strona dostać odpis. To będzie kserokopia.

    Thanks, myślałem że juz coś nabroili... :)
    czyli "Wniosek o odpis zarzutów w postępowaniu przygotowawczym" ?

  • 4. Data: 2008-03-05 23:28:57
    Od: e...@g...com

    On 6 Mar, 00:15, e...@g...com wrote:

    wiadomościnews:8b6c886b-40a8-4ca8-83fc-b3944d05ec6c@
    13g2000hsb.googlegroups.com...

    jesli mozna jeszcze jedno pytanie

    Chciałem złożyć "Wniosek o ustanowienie adwokata w postępowaniu
    przygotowawczym celem zapoznania się z aktami" Uzasadnienie sytuacja
    materialna.

    Czy mogę złożyć taki wniosek, mam ustalony za 6 dni termin obejrzenia
    akt i chciałbym aby adwokat był obecny. Czy go wnieść na Policję czy
    do Prokuratury (z tą nie miałem kontaktu), wzywany jestem przez
    Policję.