  • 1. Data: 2008-03-05 19:14:46
    Temat: Re: godziny nadliczbowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fqmu6o$9$1@nemesis.news.neostrada.pl Zofia Kosnik
    <s...@o...pl> pisze:

    > Częśc pracownilów zatrudnionych przed 1990 roki jest z KN a wszyscy nowi
    > pracownicy są zatrudnienie z KP bo placówka " spod oświaty" przeszła "pod
    > MOPS" bardzo mi zależy na wykładni prawnej w/w problemu gdyż w pracy
    > powstał konflik m-y pracownikami a dyrekcją
    Ale jakiego konkretnie problemu?
    Dla zatrudnionych na podst. KP wykładnią jest KP, w szczególności art. 151 i
    dalsze.
    Dla zatrudnionych na podst. KN - rozporządzenia MENiS z dnia 2 lutego 2005
    r. w sprawie dodatków do wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagrodzenia za
    godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw dla nauczycieli
    zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez organy administracji rządowej.
    O ile pamiętam nauczycielowi pełnozatrudnionemu dyrektor może przydzielić
    max. 4 nadgodziny, a za jego pisemną zgodą nie więcej niż w sumie 1,5 etatu.
    (nie pamiętam pp, mogę się mylić).

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2008-03-05 19:55:03