    From: e...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zarzuty - tylko do wglądu?
    Date: Wed, 5 Mar 2008 15:28:57 -0800 (PST)

    On 6 Mar, 00:15, e...@g...com wrote:
> [...]
    wiadomościnews:8b6c886b-40a8-4ca8-83fc-b3944d05ec6c@
    13g2000hsb.googlegroups.com...

    jesli mozna jeszcze jedno pytanie

    Chciałem złożyć "Wniosek o ustanowienie adwokata w postępowaniu
    przygotowawczym celem zapoznania się z aktami" Uzasadnienie sytuacja
    materialna.

    Czy mogę złożyć taki wniosek, mam ustalony za 6 dni termin obejrzenia
    akt i chciałbym aby adwokat był obecny. Czy go wnieść na Policję czy
    do Prokuratury (z tą nie miałem kontaktu), wzywany jestem przez
    Policję.