  • 1. Data: 2005-02-20 09:49:02
    Temat: zarejestrowanie samochodu
    Od: "bydlaczek" <b...@b...com>

    mam takie małe pytanko - czy będąc zameldowany, ale na pobyt czasowy mogę
    zarejestrować samochód w tym wydziale komunikacji, czy musze to zrobić tam,
    gdzie mam zameldowanie stałe??

    z góry dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-20 13:06:12
    Temat: Re: zarejestrowanie samochodu
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "bydlaczek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > mam takie małe pytanko - czy będ?c zameldowany, ale na pobyt czasowy mogę
    > zarejestrować samochód w tym wydziale komunikacji, czy musze to zrobić
    > tam, gdzie mam zameldowanie stałe??
    >
    > z góry dzięki i pozdrawiam

    ustawa o ruchu drogowym

    Art. 73. 1. Rejestracji pojazdu dokonuje, na wniosek właściciela, starosta
    właściwy ze względu na miejsce jego zamieszkania (siedzibę), wydając dowód
    rejestracyjny i zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne oraz nalepkę
    kontrolną, jeżeli jest wymagana, z zastrzeżeniem ust. 2-5.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2005-02-20 13:18:19
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

> [...]
    > mam takie małe pytanko - czy będąc zameldowany, ale na pobyt czasowy mogę
    > zarejestrować samochód w tym wydziale komunikacji, czy musze to zrobić

    W ustawie jest "miejsce zamieszkania", czyli teoretycznie mozesz
    zarejestrowac samochod tam gdzie masz pobyt czasowy. Niestety w praktce bywa
    roznie.

  • 4. Data: 2005-02-20 16:07:11
    Od: "bydlaczek" <b...@b...com>

    o właśnie, o taką odpowiedź mi chodziło