  • 1. Data: 2005-02-20 02:08:24
    Temat: eldorado w kgm
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    Witam

    http://www.eldoradokghm.com.pl/

    Co sadzicie o kwestiach prawnych poruszonych w tym liscie?

    Nasuwa mi sie taka hipoteza ze jesli ktos ma silne plecy to zaden sad nie
    pomoze...

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-20 16:27:37
    Temat: Re: eldorado w kgm
    Od: roro <s...@w...pl>

    apollyon wrote:
> [...]
    >
    > Co sadzicie o kwestiach prawnych poruszonych w tym liscie?
    >
    > Nasuwa mi sie taka hipoteza ze jesli ktos ma silne plecy to zaden sad nie

    Autor nie zauwazyl jeszcze czegos.

    http://www.eldoradokghm.com.pl/zdjecia/zal88.jpg

    Wycieczka pomiedzy St. Paul (na polnocy USA) a Orlando (Zatoka
    Meksykanska) zawiera wpis:

    Sroda 15 listopada, 9 rano - wizyta w Mall of America. Jest to
    najwieksze centrum handlowe na terenie USA:
    http://www.mallofamerica.com/

    Ciekawe z czego sie tam doszkalali?