  • 1. Data: 2010-06-14 16:26:31
    Temat: zaproszenie dla Polaka z Białorusi
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Chcę zaprosić osobę z Białorusi na wakacje, posiada tzw. Kartę Polaka
    - jakie kroki muszę zrobić, gdzie się udać, co wypełnić ile czekać?

  • 2. Data: 2010-06-14 17:01:18
    Temat: Re: zaproszenie dla Polaka z Białorusi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Xian Mi Mao wrote:
    > Chcę zaprosić osobę z Białorusi na wakacje, posiada tzw. Kartę Polaka
    > - jakie kroki muszę zrobić, gdzie się udać, co wypełnić ile czekać?

    pytaj w konsulacie polskim w białorusi, albo poszukaj na stronach MSZ.

  • 3. Data: 2010-06-14 17:32:48
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 14, 7:01 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > pytaj w konsulacie polskim w białorusi

    mam dzwonić na Białoruś?

  • 4. Data: 2010-06-14 17:52:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Xian Mi Mao wrote:

    > mam dzwonić na Białoruś?

    A uważasz, że to oni powinni zadzwonić do ciebie?

  • 5. Data: 2010-06-14 18:23:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqn.googlegroups.com...

    > mam dzwonić na Białoruś?

    Możesz próbować wysłać e-maila.

  • 6. Data: 2010-06-14 18:31:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-14 19:01, witek pisze:

    > pytaj w konsulacie polskim w białorusi, albo poszukaj na stronach MSZ.

    Trzeba guglować "urząd wojewódzki zaproszenie cudzoziemca"

  • 7. Data: 2010-06-14 19:07:31
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 14, 8:31 pm, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:
    > Trzeba guglować "urząd wojewódzki zaproszenie cudzoziemca"

    znalazłem takie informacje na przykład:
    http://bip.mazowieckie.pl/cmsws/page/?D;1144
    http://www.ankara.polemb.net/index.php?document=158

    Mam pytanie, czy fakt, że osoba zapraszana posiada Kartę Polaka nie
    upraszcza/przyspiesza/ułatwia dokonanie tych formalności?

  • 8. Data: 2010-06-14 19:17:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Xian Mi Mao wrote:

> [...]
    >
    > Mam pytanie, czy fakt, że osoba zapraszana posiada Kartę Polaka nie
    > upraszcza/przyspiesza/ułatwia dokonanie tych formalności?

    zadzwon tam i zapytaj. mozesz tez wysłać majla.