  • 1. Data: 2010-06-14 12:42:24
    Temat: Sad cywilny i zly adres
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    Sad w sprawie cywilnej uparcie wysyła stronie korespondencje pod zły
    adres, co znakomicie wydłuża tempo postępowania.
    Strona poinformowała o zmianie swojego adresu zamieszkania, i takie
    pismo znajduje sie w aktach sprawy.
    Do kogo w tej sprawie strona ma prawo zażalenie złożyć i w jakim
    trybie?

  • 2. Data: 2010-06-14 12:45:46
    Temat: Re: Sad cywilny i zly adres
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 14-06-2010 14:42, VoyteG pisze:
> [...]
    > pismo znajduje sie w aktach sprawy.
    > Do kogo w tej sprawie strona ma prawo zażalenie złożyć i w jakim

    Zażalenia nie bardzo jest na co składać. Czym prędzej pisz do sądu
    jeszcze raz o zmianie adresu i przypomnij, że już raz taką informację
    podałeś.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-06-14 12:51:34
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 14 Cze, 14:45, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
    > W dniu 14-06-2010 14:42, VoyteG pisze:

    > Za alenia nie bardzo jest na co sk ada . Czym pr dzej pisz do s du
    > jeszcze raz o zmianie adresu i przypomnij, e ju raz tak informacj
    > poda e .

    A sad nie ma obowiazku wysylac pod wskazany przez strone adres
    zamieszkania?
    Zazalenie na to, ze korespondencja jest wyslana nie tam gdzie trzeba,
    co utrudnia a czasem uniemożliwia korzystanie z prawa przez strone.

    Pytanie bylo, nie dlaczego, lecz do kogo nalezy wyslac.. moze znasz
    odpowiedz? :)

  • 4. Data: 2010-06-14 12:57:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Zazalenie na to, ze korespondencja jest wyslana nie tam gdzie trzeba,
    > co utrudnia a czasem uniemożliwia korzystanie z prawa przez strone.

    Zażalenie przysługuje tylko w wypadkach wskazanych w ustawie. W innym
    wypadku sąd odrzuci zażalenie potem jej porozsyła, itd.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-06-14 13:05:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

    > Pytanie bylo, nie dlaczego, lecz do kogo nalezy wyslac.. moze znasz
    > odpowiedz? :)

    Najlepiej idź do sekretariatu i porozmawiaj z paniami, aby
    odpowiednio sobie w system wpisały.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-06-14 13:09:22
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 14 Cze, 15:05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Najlepiej id do sekretariatu i porozmawiaj z paniami, aby
    > odpowiednio sobie w system wpisa y.

    Ten tryb juz byl stosowany i nie pomogło.
    Jeśli nie zażalenie, to w jakim trybie pismo i do kogo?

  • 7. Data: 2010-06-14 13:20:26
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 14-06-2010 15:09, VoyteG pisze:
    > Ten tryb juz byl stosowany i nie pomogło.
    > Jeśli nie zażalenie, to w jakim trybie pismo i do kogo?

    Nie chce mi się wierzyć. Naprawdę tak lubisz pisać pisma ze skargami. To
    jest kwestia techniczna i osobista, uprzejma interwencja w sekretariacie
    wydziału powinna pomóc. A jak chcesz pisać, to adresatem może być
    przewodniczący wydziału.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2010-06-14 13:30:33
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 14 Cze, 15:20, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
    > W dniu 14-06-2010 15:09, VoyteG pisze:

    > Nie chce mi si wierzy . Naprawd tak lubisz pisa pisma ze skargami. To
    > jest kwestia techniczna i osobista, uprzejma interwencja w sekretariacie
    > wydzia u powinna pom c. A jak chcesz pisa , to adresatem mo e by
    > przewodnicz cy wydzia u.

    Może ci sie nie chce wierzyć, ale najpierw było pismo o zmianie adresu
    i wyrazna informacja, aby wysylac tam.
    Potem byl wniosek o uzasadnienie do wyroku z wyraznym jednym adresem i
    informacja, by przylac tam
    I teraz doszedł listy z uzasadnieniem na stary adres, w zwiazku z czym
    uzasadnienie wyroku dotarlo po miesiacu, zamiast po tygodniu.
    Przewodniczy Wydziału Cywilnego? Jaki akt prawny normuje wniesienie
    takiego pisma?

  • 9. Data: 2010-06-14 13:37:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > uzasadnienie wyroku dotarlo po miesiacu, zamiast po tygodniu.
    > Przewodniczy Wydziału Cywilnego? Jaki akt prawny normuje wniesienie

    Jakoś nie widzę tu trybu "rozmowa z paniami".

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-06-14 13:40:54
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 14 Cze, 15:37, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Jakoś nie widzę tu trybu "rozmowa z paniami".

    Sekretariat prowadzi pan :-)
    Podczas przekazywania wniosku o uzasadnienie taki tryb mial miejsce