  • 1. Data: 2007-04-04 18:02:35
    Temat: zamówienie przez internet
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    W listopadzie 2005 zamówiłem wykonanie zdjęc przez internet . System
    wykazywał jakiś bład (nie pamiętam jaki ) w kazdym razie zlecenie nie
    zostało wykonane i złożyłem nowe . Pod koniec lutego br przyszedł mail że
    pierwsze zlecenie zostało zrealizowane (teraz). Zlekceważyłem. Teraz
    dostałem kolejnego maila

    "Przypominamy, że Twoje zamówienie xxxxxx złożone dnia 2005-11-18 19:44:11
    wciąż oczekuje na odbiór w salonie XXXXXXXXXX.
    Jednocześnie chcielibyśmy przestrzec, że zgodnie z Art 10 ust 3 pkt 4,
    ustawy z dnia 2 marca 2000 r. "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" NIE
    przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość gdyż
    wykonany dla Ciebie gadżet jest ściśle związane z Twoją osobą i nie może
    zostać sprzedany innym klientom.
    Pozdrawiamy"

    Kwota zlecenie nie przekracza 150 zł .
    Wydaje mi sie ze realizacje zlecenia po 15 miesiacach to lekka przesada . Na
    co mogę się powołać jeśli będę to wyjaśniał ?
    Art 12 wspomnianej ustawy niby wspomina 30 dniowy termin wykonania usługi
    natomiast dla mnie nie wynika z niego wprost wygasniecie umowy

    Regulamin usługi stwierdza tylko że .
    Wszystkie zlecenia wykonywane są z najwyższą starannością i w odpowiednim,
    możliwie najkrótszym terminie

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2007-04-05 13:13:59
    Temat: Re: zamówienie przez internet
    Od: "m" <l...@w...pl>

    A masz jeszcze maila lub jakiś wydruk ze strony www ze pierwsze zlecenie nie
    zostało uwzględnione ze wzgledu na błąd na stronie ?

  • 3. Data: 2007-04-05 14:51:02
    Od: "Jacek Kochan" <j...@u...biz>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ev0p71$98m$1@atlantis.news.tpi.pl... W listopadzie 2005 zamówiłem
> [...]
    > Regulamin usługi stwierdza tylko że .
    > Wszystkie zlecenia wykonywane są z najwyższą starannością i w
    > odpowiednim, możliwie najkrótszym terminie

    Mysle ze art. 12 stwierdza niewaznosc tej umowy, mimo tego, ze Art. 10
    ukazuje, ze nie mozesz od tej umowy odstapic. Po prostu umowa od dawna jest
    juz niewazna, wiec nie masz od czego odstepowac badz nie odstepowac.

    --
    Jacek Kochan
    www.kochan.biz

  • 4. Data: 2007-04-05 16:42:10
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A masz jeszcze maila lub jakiś wydruk ze strony www ze pierwsze zlecenie
    >nie zostało uwzględnione ze wzgledu na błąd na stronie ?

    No niestety nie . Nie przypuszczałem że się przyda.

    pozdrawiam.
    as